chiligr Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Alla som nämde, Eller ens tänkte nämna BLINK 182.. FUCK YOU! Det skulle du allt vilja va? not gonna happen. Blink är inte punk...det är fjortisrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Det skulle du allt vilja va? not gonna happen. Blink är inte punk...det är fjortisrock. Mm okej. Och jag heter mårten och jobbar på ica nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Iron Maiden, Slayer, The Ramones, The Hives, Bob Dylan, franskt 50-tals pop, Fort Minor, The Game, Juelz Santana, Metallica, Notorius B.I.G, Puff Daddy... B.I.G har jävligt bra beat. Många artister har faktiskt tagit hans beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ack, varför skapade någon den här tråden? Smaken är som baken, begrip det och ta varandra i hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Det skulle du allt vilja va? not gonna happen. Blink är inte punk...det är fjortisrock. Gubben, när du får fram en quote där de står "Blink är punkrock" Då ska du få en blöt kyss, innan det.. SUCKAAHH Redigerad 20 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ack, varför skapade någon den här tråden? Smaken är som baken, begrip det och ta varandra i hand. Nej, här skall det stridas! Så tyst med dig innan jag berättar för alla vad du gör med din katt när dina föräldrar inte är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Simple plan, Slipknot, Robyn, och många fler, normalt folk har helt usel musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Simple plan, Slipknot, Robyn, och många fler, normalt folk har helt usel musiksmak Simple plan ? Jag gillar dom ju. cp hatar dig. nu ska du döööö haha nee men, man har olik musik smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Den mesta Pop'en som idag spelar på radiokanalerna är way to överskattad. Sen alla artister som använder röstförbättrare är överskattade, då dom egentligen inte kan sjunga. Artister som blivit kända av en slump. T.ex. att deras föräldrar också var kända är även dom överskattade... Bha... Scorpions är det enda bandet som inte är överskattat, för dom kan inte bli för uppskattade, och guns n' roses... Fast nja... Guns n' roses är nog lite överskattade. Redigerad 20 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej, här skall det stridas! Så tyst med dig innan jag berättar för alla vad du gör med din katt när dina föräldrar inte är hemma. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Slipknot. Darin är lite överskattad också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Slipknot. Darin är lite överskattad också. Inte för deras stil. Nu syftar jag då på Slipknot. Redigerad 22 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Någon sa att Blink 182 är grön dag-kopior. Det tycker inte jag, i mina öron låter deras musik väldigt olika. Jämför själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Någon sa att Blink 182 är grön dag-kopior. Det tycker inte jag, i mina öron låter deras musik väldigt olika. Jämför själva. Eh... Blink 182 var på marknaden jävla mycket tidigare än Green Day? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Eh... Blink 182 var på marknaden jävla mycket tidigare än Green Day? Blink 182 har funnits sen 1992, Green Day har (tekniskt sätt) funnits sen 1986. Dom blev ett riktigt band runt 1990. Så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Arctic Monkeys. Mycket. Väldigt mycket. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Överskattad betyder inte dålig Måste säga att Eazy-E, Tupac och BIG är ganska överskattade men ändå sköna att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts