Roxxy Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Enligt mig.... • Allting på MTV och Darin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Håkan Hellström...USCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Green Day och SOAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) AC/DC Arctic Monkeys (hyyypade åt helvete) Backyard Babies Bloodhound Gang Pearl Jam Thåström Velvet Revolver Edit: Nu när blues postade kom jag att tänka på hans Fort Minor-fasoner... sedan är all pop-punk som glider runt på MTV hiskeligt dålig (blink-182, Sum41 är bra exempel). Redigerad 19 april, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Håkan Hellström...USCH! Alla erkänner ju att Håkan är dålig, men de gillar honom ändå. --- Finns massor av överskattade band, Rammstein är ett av dom imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 AC/DC Arctic Monkeys (hyyypade åt helvete) Backyard Babies Bloodhound Gang Pearl Jam Thåström Velvet Revolver Edit: Nu när blues postade kom jag att tänka på hans Fort Minor-fasoner... sedan är all pop-punk som glider runt på MTV hiskeligt dålig (blink-182, Sum41 är bra exempel). Hur vågar du säga Blink 182!? Jag kan hålla med om Håkan Hällström. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Carola! Damn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Simple Plan och Green Day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Carola! Damn.. Men hon är MILF, så hon kan gärna få vara överskattad för mig. Mer boobs i tv bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Men hon är MILF, så hon kan gärna få vara överskattad för mig. Mer boobs i tv bara. Haha,Tänk om hon är reggad på det här forumet och läser den där posten och stämmer dig på 2031024014e142353466^ miljoner 204572985739^ ? Doh: Darin Och Carola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vad gäller SOAD och Rammstein, håller jag inte med på långa vägar. Enligt mig utgör de det allra bästa inom musikkretsar. Annars är väl all svensk kommersiell musik allt för inflytelsefull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Trummisen i Slipknot, Joey Jordison, är VÄLDIGT överskattad.. Jag lyssnar själv på Slipknot och gillar dom jävligt mycket och tycker Joey är riktigt bra... men han är VÄLDIGT överskattad... Ja, han är BRA, SNABB och så, men LÅNGT ifrån den BÄSTA trummisen bla bla... Trummisen i Blink 182, Travis Barker, är också VÄLDIGT överskattad, bra är han, ja, men LÅNGT ifrån "omgz0r rofl han aer ju b3st l0l" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Green Day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 The Darkness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Darin Och Carola. Om Carola kommer före Lordi, vet jag inte vad jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 The Game e också överskattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Men hon är MILF, så hon kan gärna få vara överskattad för mig. Mer boobs i tv bara. MILF, aldrig! Slår vad om att du tycker så om Cher och Dolly Parton också =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Men hon är MILF, så hon kan gärna få vara överskattad för mig. Mer boobs i tv bara. W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Metallica...gillar dem skarpt men , ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Green Day Det är bara... Usch! Gillar inte uppfattningen kring dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts