vigge Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) Jag har haft GTA3 ett tag nu, men när jag formaterade om hårdisken försvann det, och send dess har jag inte installerat det. Men nu så tänkte jag spela köra lite GTA 3 igen och installerade det. Men nu har jag ett problem: Jag kan inte ladda sparade fel. jag kom ihåg att jag hade det först när jag fick det oxå men jag har glömt bort hur man fixar det. Är det någon som kan hjälpa mig? Edit: Såg inte att det fanns adra posts om detta... Redigerad 30 januari, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cobra Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 om du inte kan ladda sparade filer så är det bara att ladda hem gta3 patch 1.1 den löser allt... du måste göra detta direkt efter installation eller att du inte lagt in ngn annan patch på den annars känner den inte igen versionen... om du har problem med grafiken efteråt så laddar du ner en patch som heter Cheffs Patch Beta 2.. lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Jag har laddat ner den pathcen men d står bara att den inte kan uppdatera för att gta.exe är okänd version eller nåt. Men varför e de så? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Tack, Cobra, ska testa det nu 8-B@ll: Pröva med att ladda hem en savegamefix från Imesh eller Kazaa, där ska det finnas något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cobra Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 8B@ll-- som jag skrev i mitt förra tilläg.. om du har lagt in ngn crack eller annan patch så fungerar det inte... om du gjort detta så installer om spelet och lägg inte in någon crack eller patch nu det första du gör är kör patch v 1.1 det borde fixa allt... gjorde det för mig iaf... annar vet jag inte/Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 mmm... ja märkte efter att ha skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 men tack ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts