The Wolf Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hej det var ett tag sen jag postade i detta forum men jag känner mig generös och tänker lotta ut 1.000.000 Cash i gangland. -------------------------- Tävlings Regler: 1.Du måste ha en gangland karaktär. 2.Du Måste säga namnet på din karaktär till mig 3.Du ska gissa ett nummer från 1 - 100 och den som är närmast det jag tänker mig så får den personen 1.000.000 cash i gangland av mig 4.Klart! -------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Gangland.nu? vem är inne där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hmm gangland måste bara fråga är det inte den sidan som är borta av och till ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wolf Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Vet inte riktigt? Men jag har liksom kört i kanske 2 timmar och har redan 8 miljoner typ... så jag ville ge bort lite. och som sagt mig kan man lita på för att jag har tidigare hatt en tråd som hadde något liknande. Jag gav bort accounts till folk som ville ha och dom sa själv vad dom ville heta. jag gjorde dom och gav dom ett försprång på Gangland. 1.000.000 fick dom som bad om acc också ------ Men ändå varför skulle du skriva här om du inte skulle ha Miljonen? ----- Nej dom har ny server nu den laggar aldrig knappt och den är på dygnet runt Redigerad 19 april, 2006 av The Wolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ganqlang. nu är vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wolf Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 rollspel ett är gangland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ganqlang. nu är vad? Dekrim typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Dekrim typ. Mycket bättre och roligare än Dekrim, men har tyvärr slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ta inte illa upp alla gangland fans men jag lägger inte ned min dyrbara tid på att hålla på med sån sk*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ta inte illa upp alla gangland fans men jag lägger inte ned min dyrbara tid på att hålla på med sån sk*t Varför skulle dom ta illa av att du inte spelar det. Tror du dom bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Bara jag som ser Gangland mer som en Iron Maiden låt än ett spel? Bra låt för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Haha jag blev medlem för att checka vad det e ..så jag tävlar väl här med bara för att...jag inte har ngt bättre o göra just nu... 1.Mariiiiie heter jag...=/ 2.#3 gissar jag på..... Så var det allt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts