voodo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag kan installera klädes mods och sånt men inte vapen mods? Jag gör precis som man ska :S Det står bara '' I/O error 32 '' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ta detta i modding-forumet. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ta detta i modding-forumet. Eller? Nån mod får låsa. Jag skriver där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ja, men varför gjorde du inte det från början? Bara undrar, för du kan omöjligen ha missat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ja, men varför gjorde du inte det från början? Bara undrar, för du kan omöjligen ha missat det... Jag tänkte inte så långt. Mitt internet är cp ibland och stängs ner hela tiden så jag hade lite bråttom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ååh, nu känner jag mig lite mod! För en gångs skull hade jag rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts