guardian Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hej! jo nu är det så jag är lycklig ägare av en lancia a112 abarth och jag är på jakt efter reflektorer till strålkastarna och lite sånt som besiktningen gnölade om, men varken biltema eller mekonomen har, antagligen för bilen är ganska ovanlig, så nu försöker jag se om det finns nån vänlig själ på detta forum som skulle kunna hjälpa mig med en sida där dom kan ha sånt till min a112 abarth. tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Lokala skort handlarn o lokala bilskroten ska du nog gå o kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Lokala skort handlarn o lokala bilskroten ska du nog gå o kolla. Dit harj ag varit, dom hade bara en rattstång till den bilen jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 . http://www.blocket.se/vi/7594614.htm?ca=8_s kolla med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Jag bor i Kroatien som är grannland med Italien och här går det att hitta hur många delar som helst till just din modell.. Men det är AUTOBIANCHI det handlar om? Den lilla bilen? finns ett tiotal stycken här i min stad.. rätt så kul bil.. synd att vi inte bor närmare varann.. i Sverige vet jag inte vart du kan hitta delar Redigerad 19 april, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag bor i Kroatien som är grannland med Italien och här går det att hitta hur många delar som helst till just din modell.. Men det är AUTOBIANCHI det handlar om? Den lilla bilen? finns ett tiotal stycken här i min stad.. rätt så kul bil.. synd att vi inte bor närmare varann.. i Sverige vet jag inte vart du kan hitta delar Exakt en sån har jag fast min är gul ^^ jo, bilarna kommer ju från italien så det finns nog ett par där, synd frakten kommer kosta min stackars skjorta. får försöka med killen med abarth delarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Har du tur kan lyktinsatser från annan bil passa med lite modifiering, golf1 och golf2 kommer upp i mitt huvud direkt, åk till skroten och be och få mäta lite. Kolla http://www.bildelsbasen.se också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts