Mawe Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Här kommer den.... grym va hittade den när jag letade hidden packeges... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 haha! var finns den? måste bara dra och kolla in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 det är väl du som har moddat nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Klart att den är fake, jag tror inte att rockstar visste hur deras GTA VC box skulle se ut över 1 år innan det släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 woh. var har du set den? jag har också sett den men kommer inte ihåg vart, det är i nått fönster nånstans. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ja... jag laddade ner en modd... men det var ganska fräckt... man kan även se en bit av playstation 2 handkontrollen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 hmm. jag tror jag sätt bilden på internet faktiskt. jag blandar i hop så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Screenshootet kommer från banan Illando som Illspirit (en av de kändaste GTA-moddarna) har gjort. Den finns på gtasjaten. Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Vart på banan finns den då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 i huset på brevid tjejen som har deckat... på illspirit banan då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts