mikaelho Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vad sägs om GTA Monopol? http://www.gameshop.se/?id=25345&format=Gu...description&sm= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Såg det någon gång förra året, riktigt intressant, men det känns lite onödigt att punga ut med en femhundring för ett sällskapsspel. Redigerad 19 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Finns för betydligt billigare pengar på "Highlights" vid Medborgarplatsen/Björns trädgård i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Borde inte denna topic ligga i Allmänt GTA-snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Borde inte denna topic ligga i Allmänt GTA-snack? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Borde inte denna topic ligga i Allmänt GTA-snack? Oh shit, jag visste inte att det var R* som kom på allt ghetto-skit etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Oh shit, jag visste inte att det var R* som kom på allt ghetto-skit etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Sällskapsspel!? Jag klarar mig bra med mina ps2-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Kan någon lägga upp en bild på spelet tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Duger den http://www.ghettopoly.com/images/ghettopoly3.jpg Redigerad 20 april, 2006 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Duger den *stor bild* Länka till så stora bilder, för tusan. Redigerad 20 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ser inget med det spelet som har med GTA att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ser inget med det spelet som har med GTA att göra? Nej spelet har inget med GTA att göra förutom att det har ett liknande tema men gameshop.se försöker väl få folk att tro det för att kunna sälja fler spel. 499 spänn? Wtf? Skulle ge max 200-300 för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Nej spelet har inget med GTA att göra förutom att det har ett liknande tema men gameshop.se försöker väl få folk att tro det för att kunna sälja fler spel. 499 spänn? Wtf? Skulle ge max 200-300 för det. Ett "normalt" sällskapsspel kostar ungefär 350-400 kr, så 499 är ändå inte alltför blodigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts