Patrik Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Möjlig spoiler i detta inägg! Hej hej, har ju som sagt fått mina sparfiler raderade, så jag måste ladda ner nya. (orkar knappast spela om hela spelet) Dock kommer jag inte ihåg vad uppdraget hette som jag var på. Det uppdraget som skulle komma vad då staden blev galen. Så jag hade alltså klarat fram till då staden blir galen. Dock har den inte blivit galen på saven, för jag bestämde mig för att inte klara uppdraget, så jag skulle kunna göra lite sidouppdrag. Ok, vet någon vad uppdraget hette som låg precis innan uppdraget som gör staden galen? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Okej. Det där var bara konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Staden galen = Riot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Uppdragen när man kommer hem till LS igen är... Home Coming Cut Throat Business Beat Down On B-Dup Grove 4 Life Sen behöver man ta över 35% av alla hoods. Riot Los Desperados End Of The Line Det uppdraget du menar är Grove 4 Life? I Home Coming är det uppdraget då man kommer hem till Grove Street med Sweet från CJ's mansion och blåser skallen av några Ballas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Uppdragen när man kommer hem till LS igen är... Home Coming Cut Throat Business Beat Down On B-Dup Grove 4 Life Sen behöver man ta över 35% av alla hoods. Riot Los Desperados End Of The Line Det uppdraget du menar är Grove 4 Life? I Home Coming är det uppdraget då man kommer hem till Grove Street med Sweet från CJ's mansion och blåser skallen av några Ballas. Kan vara det, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts