BroDD Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Som också är uppgjort Du kollar på filmer antar jag? Dom är uppgjorda, och en del filmer är bra.. så gör väll inget om VLB är uppgjort? de e ju bra för de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Du kollar på filmer antar jag? Dom är uppgjorda, och en del filmer är bra.. så gör väll inget om VLB är uppgjort? de e ju bra för de Öh, nej. Det var PRECIS det jag sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Bam är så töntig, Don Vito är coolare Redigerad 24 april, 2006 av Zyemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jag gillar bam som fan...hatar dock hans jävla rövslick för ville valo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jag gillar bam som fan...hatar dock hans jävla rövslick för ville valo! Precis, han vill fan VARA Ville Valo. T.o.m i Haggard heter hans karaktär Valo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 CKY-filmerna är så jävla bra. Mycket bättre än Jackass, mycket bättre än VLB. Fast VLB är ju en helt annan grej. Men kul är det. Och Bam är jävligt het, men Brandon "Dico" DiCamillo är coolare... Bam håller på med en animerad tvserie just nu, som väl ska sändas på MTV, antar jag. Någon som har Springbreak-avsnittet, btw? Vill ha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Någon som har Springbreak-avsnittet, btw? Vill ha!! Springbreak? Finns väl inget Springbreak-avsnitt? Däremot finns det ett där dom åkter till Mardi Gras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Springbreak? Finns väl inget Springbreak-avsnitt? Däremot finns det ett där dom åkter till Mardi Gras.. Jodå. Det är rätt nytt. Ett specialavsnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jodå. Det är rätt nytt. Ett specialavsnitt... Okej.. har jag missat, my bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 CKY-filmerna är så jävla bra. Mycket bättre än Jackass, mycket bättre än VLB. Fast VLB är ju en helt annan grej. Men kul är det. Och Bam är jävligt het, men Brandon "Dico" DiCamillo är coolare... Bam håller på med en animerad tvserie just nu, som väl ska sändas på MTV, antar jag. Någon som har Springbreak-avsnittet, btw? Vill ha!! Brandon DiCamillio är fan ett jävla humoristiskt geni. Ge honom en egen tv-serie nån jävla gång. Hur grym som helst i Haggard och CKY-filmerna, ligger bakom väldigt mycket i VLB också, men syns inte så mkt i rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Brandon DiCamillio är fan ett jävla humoristiskt geni. Ge honom en egen tv-serie nån jävla gång. Hur grym som helst i Haggard och CKY-filmerna, ligger bakom väldigt mycket i VLB också, men syns inte så mkt i rutan. W0rd, w0rd, w0rd! Jag tror jag gillar dig, Random! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 W0rd, w0rd, w0rd! Jag tror jag gillar dig, Random! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts