DimpZ Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nån som vet om det kommer/ har kommit en säsong 6 av Viva La Bam? I slutet av sista avsnittet sa dom ju nåt som kan ha handlat om det, kommer inte riktigt ihåg men.. Förövrigt är Viva La Bam skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nån som vet om det kommer/ har kommit en säsong 6 av Viva La Bam? I slutet av sista avsnittet sa dom ju nåt som kan ha handlat om det, kommer inte riktigt ihåg men.. Förövrigt är Viva La Bam skitbra! Det ska komma en film vet jag iallafall, ny säsong tror jag också på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Enligt www.tv.com kommer det sändas 1/1/2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Roligt med film, men wtf det är ju massa månader kvar till nästa år xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nån som vet hur många avsnitt det finns med viva la bam? Jag har 41 avsnitt, och då är är det typ 8 avsnitt på varje säsong eller nåt... plus att jag har nå "lost episode" där dom är på island.. så, hur många ska det finnas just nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 jag har bara 40 avsnitt, 8/säsong? Vad har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 jag har bara 40 avsnitt, 8/säsong? Vad har jag missat? "plus att jag har nå "lost episode" där dom är på island" skrev jag.. menar alltså det inräknat i dom 41 är det alltså 8 avsnitt/säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 "plus att jag har nå "lost episode" där dom är på island" skrev jag.. menar alltså det inräknat i dom 41 är det alltså 8 avsnitt/säsong? Är det inte en säsong som har mer avsnitt?, tror det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Kolla här BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Viva La Springbreak ser ju ut att vara ganska nytt, bara en månad. Men sen har jag sett alla utom the lost episode. EDIT: Nej, det blir ingen mer säsong! :'( Redigerad 19 april, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Vad är det här Viva La Bam som alla talar hjärtvänligt om så frekvent? Jag har förstått att det är med Bam Magera som medverkande, men vad går programmet ut på? Är det ett program i samma stil som Jackass? Redigerad 19 april, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Japp det är typ som Jackass men det är mer seriöst, eller kanske inte.. Det är då bättre iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag brukar säga såhär: Jackass - Massa stunt som är ihopklippta Viva La Bam - Några stunt (ibland), men sen har varje avsnitt en handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Viva la bam är så överskattat. Det är lixom " OMG we gonna take this big truck 100000 $$$$$$ and smash it LOL OMG we are so crazxy" Fast till en början var det faktist kul, och CKY är bra som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Viva la Bam är underhållande - trots att 95.5 % är uppgjort och planerat noggrant i förväg. Jackass är bra och blev stilbildande. CKY var före Jackass och också väldigt bra filmer. Steve-o Videos är nästan bäst då dem innehåller de absolut värsta grejerna. Totalt ocencureat och svinkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Viva la Bam är underhållande - trots att 95.5 % är uppgjort och planerat noggrant i förväg. Helt min asikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Viva la Bam är underhållande - trots att 95.5 % är uppgjort och planerat noggrant i förväg. Bara det att...Det är inte underhållande just pga att det är uppgjort hela skiten. Vem som helst kan ju göra ett sånt skitprogram. Man hittar en tjock lirare skriker oavbrutet och slänger pinnar på varandra medans man lyssnar på JÄTTE bra rockmusik och schablam! vi har viva la runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Bara det att...Det är inte underhållande just pga att det är uppgjort hela skiten. Vem som helst kan ju göra ett sånt skitprogram. Man hittar en tjock lirare skriker oavbrutet och slänger pinnar på varandra medans man lyssnar på JÄTTE bra rockmusik och schablam! vi har viva la runar Det skulle bli kul att se det... NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ryan Dunn har ju ett eget program nu med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ryan Dunn har ju ett eget program nu med. Som också är uppgjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts