Kalan Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Haha ja klaga du på min svenska..Det e ju roligt. skulle bara säga att jag inte är på svensk lektion just nu..annars har jag vg i svenska..tro vad du vill men så är det =) Aja bryr mig inte om denna klockan mer jag säger igen..Jag tror INTE på den..så e det ja.. Edit:men man får ju tro vad man vill jag tror ju på tomten så Haha, du är nog dum. Jag sa att jag inte förstog vad du skrivit när det är så rörigt. Skirv så folk förstår utan att behöva läsa flera gånger. Det är nog ingen som tror på denna klockan här, det vore ju perverst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Men hälsan kan ändras ju..ska den då gå från vi säger att jag blir 50 nu och om tre veckor blir jag 100 det e inte ens logiskt..! That made sense.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 That made sense.. That's my point Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 75 bast (under genomsnittet) aja, på TV sa nån forskare att om man tror att man kan bli hur gammal som helst så blir man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Ska bli 107 enligt det svenska testet , 2085 eller nått i det det engelska. Stämmer nästan ^^ Redigerad 20 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Tänk hur världen är år 2085! Om boken Exodus (vilka har läst den förresten? Den är riktigt bra) var verklighet skulle väl hälften av jordens landyta ligga under vattnet nu. Hemska tanke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Men varifrån skulle dett vattnet komma? Vet att det finns Mycke Is vit Polarcirklarna, men det är väl inte tillräckligt för att översvämma halva jordens markyta.. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 I don´t wanna die :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Tänk hur världen är år 2085! Om boken Exodus (vilka har läst den förresten? Den är riktigt bra) var verklighet skulle väl hälften av jordens landyta ligga under vattnet nu. Hemska tanke! Som pessimist har jag svårt att tro att vi kommer så långt som 2085. Vi får vara nöjda om vi överlever 2030. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Som pessimist har jag svårt att tro att vi kommer så långt som 2085. Vi får vara nöjda om vi överlever 2030. ...nu..blev..jag..jattedeppig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag kommer bli 96 år!! Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Enligt dugamladufria-sidan ska jag bli 107 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hälsa på gamlingen! 110 år enlgt svenska testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 97 enligt det svenska. Tror dock inte att något stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Som pessimist har jag svårt att tro att vi kommer så långt som 2085. Vi får vara nöjda om vi överlever 2030. Om inte hela bunten dör av fågelsjukan och cancer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag blir väl runt 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts