Ace Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 FY FAN VAD HÄRLIGT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Själv är man Djurgårdare men jag följde hela slutspelet och jag måste säga att jag hejade på Färjestad faktiskt, de har spelat den bästa hockeyn helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det var på tiden. Jag kräks över Frölunda och mestadels över hela Göteborg om jag ska vara ärlig. Visst hatar jag Färjestad lika mycket som jag tycker Löfbergs Lila paketen är ruskigt fula och smakar vidrigt. Men hellre dom än Frölunda. Tommy Salo är en jävla mes. Med dom orden sammanfattar jag 2005/06:s slutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Yeah! Go Pacers!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det var på tiden, grattis FBK BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Tommy Salo är en jävla mes. Med dom orden sammanfattar jag 2005/06:s slutspel. Japp, du har så rätt. Håller med dig om den saken. Men han är fortfarande en bra målvakt, kan man inte ta ifrån honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Äntligen eh? ^^ Vi kommer nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Japp, du har så rätt. Håller med dig om den saken. Men han är fortfarande en bra målvakt, kan man inte ta ifrån honom.. Det kan jag hålla med om att han är. Fast han kan vara lite darrig ibland, vi kommer ju ihåg Vitryssland. Men en riktig mes är han i alla fall. Herregud att bli kallad "tjockis" av en motståndare är en jäkla mjukissak till kommentar, sånt ska man inte gå och gråta av. Redigerad 18 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Bor i Göteborg men hejar på FBK ^^ Skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Precis som jag sa i "Vilka vinner sm guld" tråden, när alla skrev "hv vinner, eller frölunda vinner". FBK FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 HO-HO-HO-HO-HOCKEYHOROR GRATTIS! HO-HO-HO-HO-HOCKEYHOROR GRATTIS! HO-HO-HO-HO-HOCKEYHOROR GRATTIS! HO-HO-HO-HO-HOCKEYHOROR GRATTIS! HO-HO-HO-HO-HOCKEYHOROR GRATTIS! HO-HO-HO-HO-HOCKEYHOROR GRATTIS! Jag hejade på lag Blå, så det var lite synd att det gick som det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag håller egentligen på Luleå men grattis FBK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Själv höll jag på Frölunda. (Gillar inte Löfbergs lila ) Men grattis FBK !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hatar färjestad...det är det enda laget jag verkligen hatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hatar färjestad...det är det enda laget jag verkligen hatar! Woerdz0r.. och LEKSAND hatar man självklart också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det kan jag hålla med om att han är. Fast han kan vara lite darrig ibland, vi kommer ju ihåg Vitryssland. Men en riktig mes är han i alla fall. Herregud att bli kallad "tjockis" av en motståndare är en jäkla mjukissak till kommentar, sånt ska man inte gå och gråta av. Men orka att dra upp matchen mot vitryssland varje gång man ska prata om Salo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Men orka att dra upp matchen mot vitryssland varje gång man ska prata om Salo. Det är väl inte så jobbigt när det är det största exemplet. Ja han har gjort en drös mängd av tabbar men det är väl den folk kommer ihåg mest, därför är det ett givet exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Det var på tiden. Jag kräks över Frölunda och mestadels över hela Göteborg om jag ska vara ärlig. Visst hatar jag Färjestad lika mycket som jag tycker Löfbergs Lila paketen är ruskigt fula och smakar vidrigt. Men hellre dom än Frölunda. Tommy Salo är en jävla mes. Med dom orden sammanfattar jag 2005/06:s slutspel. Mina ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Fattar inte varför ni klagar på Salo för, han spela ju fan grymt bra vissa matcher, gjort helt otroliga räddningar som inte andra målvakten hade klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts