hubbert Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Då köper väl PC spelare det på PS2? Förövrigt så laddar alla ner skiten ändå... Men om dom inte har PS2? Ju mer format det kommer till ju mer säljer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Men om dom inte har PS2? Ju mer format det kommer till ju mer säljer det. I och för sig. Fast nu för tiden är ju nästan ett PS2 vanligare än en dator med förbannat bra grafikkort (som krävs för SA) så det jämnar väl ut sig. Redigerad 21 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 I och för sig. Fast nu för tiden är ju nästan ett PS2 vanligare än en dator med förbannat bra grafikkort (som krävs för SA) så det jämnar väl ut sig. Det krävs inte ett jävligt bra Grafikkort för att spela SA på datorn.. Jag Röstade på PC av nån sklruvad anledning.. Känslan är störst i Ps2. Men att man kan spela in filmer och modda i PC Är ett stort +.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Men att man kan spela in filmer och modda i PC Är ett stort +.. Enligt mig är sådant inte så viktigt så länge man har känslan som PS2 har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 PC, lätt, tycker det är skitjobbigt att spela skjutspel med en attans kontroll. Mycket bättre med tangentbord och mus. Fast, är väl en vanesak antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Det krävs inte ett jävligt bra Grafikkort för att spela SA på datorn.. Jag Röstade på PC av nån sklruvad anledning.. Känslan är störst i Ps2. Men att man kan spela in filmer och modda i PC Är ett stort +.. Spela in film kan du från PS2 också så det va ett ganska dåligt argument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 PS2. Helt klart. Det är där det hör hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 PS2 vojtar jag för, skönare spelglädje när man sitter i en ring framför en tv och kollar vem som kan döda mest, och kontrollen får gå runt mellan alla svettiga händer. Lättare kontroller till PS2 än till pc, har aldrig kört det på kryss-låda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Spela in film kan du från PS2 också så det va ett ganska dåligt argument Edit: "offtopic" Hur spelar du in en film på Ps2? Redigerad 24 april, 2006 av glenninho13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jag fattar fortfarande inte varför jag är den ende här som rösta på Xbox. Det borde i alla fall vara mer än en! Kom igen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag fattar fortfarande inte varför jag är den ende här som rösta på Xbox. Det borde i alla fall vara mer än en! Kom igen nu. Vad är bättre med Xbox versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 I och för sig. Fast nu för tiden är ju nästan ett PS2 vanligare än en dator med förbannat bra grafikkort (som krävs för SA) så det jämnar väl ut sig. Bara så du vet så har Xbox ett bättre grafikkort. Men känslan är nog skönare till konsol. Dock så röstar jag på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Edit: "offtopic" Hur spelar du in en film på Ps2? Du måste ha video/audio in kort i din dator. (finns även i form av USB adapter). Jag har aldrig provat men jag vet andra som har gjort det, Tackleberry t ex gjorde det ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Du måste ha video/audio in kort i din dator. (finns även i form av USB adapter). Jag har aldrig provat men jag vet andra som har gjort det, Tackleberry t ex gjorde det ett tag. Men då kan man lika järna säga att sitta i soffan, titta på tv:n, handkontroll är dåliga argument. Allt det är möjligt med PC. Minns första gången jag spelade SA. Det var hos min polare, han hade beställt det till ps2. Hade stora förväntningar och blev ganska besviken, grafiken var usel. Det förstörde hela känslan. Det behöver inte vara assnyggt, men när det är så fult är det bara jobbigt. Som tur var, blev det bättre när det kom till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Gta är ett tv-spel. Om R* skulle sluta tillverka gta till PC skulle Dom olagliga nedlnaddningarna till PC minska. Så jag hoppas att dom gör det, för vem vill sitta på en stol och spela på en data som står vid ett bord när man kan ligga i soffan och slappa med snacks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Vice City Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ej du fido vercetti. Jag tycker att xbox kontrollen är helt suverän. För att man använder bara en tumme när man gör en drive-by. jag tycker att det var genialt att göra kontrollen så till Xbox. och grafiken är bättre på Xbox/Pc än svaga PS2. P.S du kanske har för små tummar Vote: Lika mellan Xbox/Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 P.S du kanske har för små tummar Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Bara så du vet så har Xbox ett bättre grafikkort. Men känslan är nog skönare till konsol. Dock så röstar jag på PC. Det var ju bra. Men Xbox låg i mammas mage när de första GTA-spelen kom ut så den kan inte räknas som en bra konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har fixat SA till xbox nu, ska spela lite sen så ska ja se om de e bättre på ps2 eller xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 På pc, då kan man ju modda det - annars är gta meningslöst imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts