Wopido.inc Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag fattar inte varför jag är den enda som rösta på "Xbox". Xbox slår ju PS2 med rätt så stor marginal. PC däremot, det slår inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag fattar inte varför jag är den enda som rösta på "Xbox". Xbox slår ju PS2 med rätt så stor marginal. PC däremot, det slår inget. Tror många går efter känslan. Vilket PS2 har när man spelar San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Det är kul att folk börjar fatta vitsen igen. Senast vi hade en sån här poll så avnn ju PC överläset och alla tyckte att PS2 sög dolme. Men vafan, vi ser förändring. Det är så förbannat underbart. GTA är ett tv-spel, inte dataspel. PS2!PS2!PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 GTA är ett tv-spel, inte dataspel. PS2!PS2!PS2! Exakt. Gta ska inte spelas på datan utan på ett tv-spel(helst ps2). Det är ju iof bra att man kan modda på PC men PC har inte den rätta känslan. Sen är det jobbigt att när man skriver om ett spel som ska komma så säger typ alla:"Kommer spelet till PC?". PS2 fo life nigga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Kontrollerna på PS2 är underbara. Autosikte dessutom. dator blir lite tråkigare att köra bil på eftersom man/jag känner sig ovan att köra bil med W A D, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 PC FTFW!!Ställbar GrafikLättare styrtModdingKortare Laddtider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 PC FTFW!!Ställbar GrafikLättare styrtModdingKortare Laddtider Ställbar Grafik - GTA är inget grafik spel, känsla!Lättare styrt - Nej, mycket enklare och skönare med DS'enModding - Den största känsledödaren av dem alla.Kortare Laddtider - Den som väntar på något gått väntar aldrig för länge.PS2...gta är ett spel som man vill sitta framför TVn med och att säga att grafiken är "bättre" på PC är ganska värdelöst då den fortfarande inte är BRA. Som pimpen sa GTA är ett TV spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 PC FTFW!!Ställbar GrafikLättare styrtModdingKortare LaddtiderStällbar Grafik - Bryr mig inte så mkt men ju snyggare desto bättre (så länge känslan är kvar)Lättare styrt - DS är mkt skönare att styra med.Modding - Härligt, du kan ändra spelet tills du känner dig nöjd.Kortare Laddtider - Ju snabbare tider desto bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
:TPTE: Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Exakt. Gta ska inte spelas på datan utan på ett tv-spel(helst ps2). Det är ju iof bra att man kan modda på PC men PC har inte den rätta känslan. Sen är det jobbigt att när man skriver om ett spel som ska komma så säger typ alla:"Kommer spelet till PC?". PS2 fo life nigga Ni två vet ni inget om GTA eller??? Ni snackar kalla ngt... GTA (1) var ju iaf först till Pc sen kom det där störande PlayStation (några spel senare och år) och förstörde allt.. GTA ÄR INGEN KÄNSLA OM DET INT EÄR TILL PC. Man kan ju inte glömma hur det första GTA var,. en gång till PC alltid PC!!! Vote; PC * Bättre kontroller. * Känsla * Moddar * MTA * Inget fusk med aouto sikte (JAG KALLAR DET AIM BOT till CS) * Skönare att köra på CRT skärm än TV * GTA (1) var PC spel. Håller trenden. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Den storsta fordelen med ps2 ar ju anda att man kan ligga i sangen och spela Dock sa har jag ju ingen, sa jag haller mig till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) * Bättre kontroller. * Känsla * Moddar * MTA * Inget fusk med aouto sikte (JAG KALLAR DET AIM BOT till CS) * Skönare att köra på CRT skärm än TV * GTA (1) var PC spel. Håller trenden. xD * Bättre kontroller. -hur är kontroller när dem är bättre? (dem är mer lättillgängliga på DS och alla finns med där) * Känsla - ~~n är bättre på ps2, ja faktiskt. * Moddar - Förstör GTAs känsla (R* har fått ihop allt bra, inget jag vill ändra på) * MTA - mm kul att köra mp...men inget slår att lira mp med en kompis som sitter bredvid (och man kan slå lite om han råkar döda mig) * Inget fusk med aouto sikte - inget man måste använda * Skönare att köra på CRT skärm än TV - Kort och gott nej * GTA (1) var PC spel. Håller trenden. - Och varför gör dem nu till PS2? jo det är bättre Kom igen nu...ingen som kan komma på ett plus till PC?..det enda jag kan komma på är hur enkelt det är att spela in film, det går ju från PS2an men det e lite krongligare. Edit:Ja gta 1/2 var skoj till PC, men 3D spelen är och förblir bäst på SONYs små lådor Redigerad 21 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Jag tycker självklart Pc.... Bara man har en bra en.... Och vissa klaga på controllen och att sitta i soffa och kolla på Tv... men gör så här köp en handkontroll till datan eller använd Xbox 360 handkontroll.. trådkontroll eller en trådlös med Recharge kit (om du har Xbox 360) Och när det gäller tv:n så koppla in datan i Tv:n så du ser allt i tv:n och du kan än softa i soffan..... (beroende på hur du har det i ditt hem med placering av Tv och Dator) Data posetiva saker: 1.Mycket lättare att modda eller fixa... 2. Går att köra Multiplay över internet 3. (Jag tycker) Lättare kontroller och mer kontroller... 4. laddnings tider förminskade... 5. Medens man kör Gta:Sa så kan man Röst Chatta på Msn... (As kul ifall både kör Gta Sa) 6. Gta serien är grund baserad på dator..(Tills Sony köpte Gta serien tyvärr) 7. Data versionen kan bli uppdaterad och förbättrad T.e.x Dom gjorde så att man kunde tvätta fordonen och fixade motorcyckel skuggorna... och det är bara få av alla saker dom fixade saker dom fixade!! Men om jag ska vara riktig ärlig så Älskar jag Gta Serien för spelandets, känslans och frihetens skull.. Jag kan spela och tycka det är roligt på varje konsoll eller data... Edit: Edit:Ja gta 1/2 var skoj till PC, men 3D spelen är och förblir bäst på SONYs små lådor amen.. kom igen asså..... Vad behöver man för att skapa en konsoll, jo en dator... Det bästa 3D men kan få är i datan och inte konsoll... Känslan däremot beror ju på hur mycket skaparen har lagt ner på spelet på antingen konsoll eller data.... Redigerad 21 april, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vote:Pc Spelar nästan bara pc spel så =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Röstade PS2. Spelade spelet på den, så all spelupplevelse kommer därifrån. Men det är inget fel på PC- versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) På PC är det betydligt bättre men jag har det bara till PS2 med tanke på min datas hårdvara . *EDIT* VOTE: PC Redigerad 21 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag tycker man borde lägga av att göra gtaspel till PCn. WOW och CS kan spelas på PC men inte gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Varför det? Är du dum? Vill du inte att R* ska tjäna mer pengar så dom kan göra ännu bättre spel? Redigerad 21 april, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Varför det? Är du dum? Vill du inte att R* ska tjäna mer pengar så dom kan göra ännu bättre spel? Då köper väl PC spelare det på PS2? Förövrigt så laddar alla ner skiten ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ps2, Det är det enda rätta och det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts