glenninho13 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vote: PC Har bara spelat det på PC och ps2. Grafiken är något bättre på Ps2 tycker jag, den ser lite plastig ut på PC. Men på PC versionen kan man ju installera mods och lite andra roliga grejor som MTA Mta är ju typ en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Har bara spelat det på PC och ps2... jag votar PC för möjligheten att modda och den jobbiga pop-up grafiken är förbättrad på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 En gång PS2, alltid PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Formodligen ps2, men eftersom jag sjalv har PC, sa hamnade rosten pa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ps2. Btw, varför läste jag topicne som "Ps2, kebab eller haxx?"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag kan inget annat säga än att jag säger som Azze här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ps2. Btw, varför läste jag topicne som "Ps2, kebab eller haxx?"? För att du stavar topicen som topicne. Nej, PC, nuff' siad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Sa ? Vice city är väl de nyaste ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ps2, mkt bättre känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 PS2 för San Andreas... känslan var överväldigande. När den nästan 1 år senare kom till PC kände jag ingenting när jag spelade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) En gång PS2, alltid PS2... fram tills PS3 kommer vill säga. Och för att förtydliga din och min åsikt quote:ar jag återigen det berömda citatet : Men själv kommer jag alltid lira det till PS2, jag har inte ens en Fläskbox Redigerad 19 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vote: Vad är GTA:SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Har endast spelat det på ps2, och vet därför inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vote:ps2 Spelade SA till xbox under påsklovet hos en kompis, och grafiken var för glansig och så var det #¤¤#"svårt att göra en "drive-by", man behövde ju en tredje hand för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ps2 såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 PC. Bättre kontroll, bättre grafik (dock inte i mitt fall), moddmöjligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus_Windu Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 PS2 lungt, av den anledningen att jag kommit mycket längre än på PC och att man har autosikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 PS2 is teh shit! Azore, jag vill ha dig som pappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts