MarkusE Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Tänkte skriva detta i GM tråden men det verkar ha försvunnit Jag skrev samma fråga i GM tråden också men så glömde jag bort att kolla om jag hade fått svar, min fråga var om någon kunde ladda upp sitt C:\Program\Valve\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9\mods\counter-stike\settings\menu_props\counter-strike eller om någon skulle vilja ändra till den rätta spawnkoden i mitt textdokument. Har inte kunnat göra skojiga bilder med CT & T sen dom andra skinsen kom till CSS. :'( counter_strike.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 CT och T är de uslaste ragdollsen som finns tillgängliga. Jo, BTW - Garry's Mod-serier är ett slutet kapitel nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag tycker fortfarande det är sköj att göra bilder & serier och har tröttnat på HL2 gubbarna. Någon som vill hjälpa mig ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Jag tycker fortfarande det är sköj att göra bilder & serier och har tröttnat på HL2 gubbarna. Någon som vill hjälpa mig ?? Jojje förklarade ganska bra i orginaltråden. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...t=0#entry348352 Det är en ny spawnkod. "Counter-Strike Props" { "~Ragdolls" "" "#Seal Team 6" "models/player/ct_urban.mdl" "#Gign" "models/player/ct_gign.mdl" "#Phoenix Connection" "models/player/t_phoenix.mdl" "#Guerilla Warfare" "models/player/t_guerilla.mdl" Redigerad 19 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Det är det jag behöver hjälp med jag har kopierat in den spawnkoden som Jojje sa, men det funkar forfarande inte. kan inte ud PC bara kolla i mitt txt och säga vad jag ska ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts