darkfejs Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Inte för att jag är i stockholm så mycket men 3 till fyra gånger per år blir det . bästa kebaben i stan är (Kladdes kebab) inte för att det låter så gott men det kan jag försäkara er om att det är Det ligger på drotningatan om jag inte minns fel men dom kanske har stängt nu ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Japp, gymnasium... Blackan är mitt andrahandsval! Nice, Vilken linje? Jag kör på samsam. Nej nu ska jag sticka till ralles och ta en kebab. @darkfejs: Jag tror jag käkat på kladdes en gång men jag tyckte inte det var så bra. Edit: Me bröö Redigerad 23 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nice, Vilken linje? Jag kör på samsam. Nej nu ska jag sticka till ralles och ta en kebab. Sam.ekonomi...fast ajg kommer nog inte in:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Sam.ekonomi...fast ajg kommer nog inte in:P Jag sökte ekonomin men jag kom inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts