chiligr Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Den är i och försej gö..Ska nog dra dit och käka en nu ! Bor du i närhetan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hew och Everest - ska vi starta klubb? Vet inte *drar iväg en bit med Everest och viskar lite* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hew och Everest - ska vi starta klubb? Jag har en bättre idé, ska vi dra och käka kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag har en bättre idé, ska vi dra och käka kebab? Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Sörskogen´s Babb är god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Långbro är kusligt ställe :'( Men den godaste som jag har ätit är nog den i hötorgshallen Mjaa, rätt trvilgt att smyga runt i det nerlagda hemmet och veta att Sveriges sinnessjukaste mäniskor än gång bott där. Förövrigt är det ju där som polishus interiörerna i den tidiga BECK-Filmerna spelades in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Mjaa, rätt trvilgt att smyga runt i det nerlagda hemmet och veta att Sveriges sinnessjukaste mäniskor än gång bott där. Förövrigt är det ju där som polishus interiörerna i den tidiga BECK-Filmerna spelades in. Det var som fan, men kan man ta sig in där på något sätt? Alltså inne i bygnaderna? Btw, min farsa har sett "sveriges farligaste kvinna" när hon rastades ute på gården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Det var som fan, men kan man ta sig in där på något sätt? Alltså inne i bygnaderna? Btw, min farsa har sett "sveriges farligaste kvinna" när hon rastades ute på gården. Du kunde komma in genom ett fönster förra sommaren, sen brann det där inne och nu är det stängt. Men nu går vi lite väl OT här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Bor du i närhetan? Relativt, kan ta moppen dit när jag vill, jag bor typ nästan precis vid drottningholms vägen. Går i Abrahamsbergsskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Relativt, kan ta moppen dit när jag vill, jag bor typ nästan precis vid drottningholms vägen. Går i Abrahamsbergsskolan. Åfan...Nice...Bor vid lillsjön, nära shellmacken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Åfan...Nice...Bor vid lillsjön, nära shellmacken! Å scheisse, det är ju nära ju lyxx. Vilken skola går du i ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Kladdes Kebab...eller inte, såg en skylt om det i sommras tyckte det lät kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Å scheisse, det är ju nära ju lyxx. Vilken skola går du i ?? Alvik, men snart blir det spånga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Kladdes Kebab...eller inte, såg en skylt om det i sommras tyckte det lät kul Den ligger på drottninggatan, ganska nära gallerian. har för mig det inte var gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 På bigges kör dom faktiskt kebaben i micron men deras special såser och liknanade väger upp. Förövrigt har jag inte testat den på Heron, när man är där drar man en stor pan pizza från Pizza hut. (det är rätt ofta med tanke på att det är ungfär 20min promenad hemifrån dit) Var bor du? Inte ofta jag käkar kebab men den var god när jag käkade vid... ÖöÖhH? Vad hette det där stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag alskar verkligen kebab. Sa nu vet ni Det är du VERKLIGEN inte ensam om..... Kebabtallrik är en av mina favoriträtter. OT: Dock kan jag noll om Stockholm och kebabtallrik... Men här i "Guldstaden" (Skellefteå) så är den bästa kebaben/kebabtallriken på Korv Ivars. (Östra Nygatan, mittemot gångtunneln upp mot Getberget. för er ev. Skellefte-bor på forumet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Alvik, men snart blir det spånga... Å fan, Gymnasium då eller ? Ja ska gå på blackan eller bromma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Å fan, Gymnasium då eller ? Ja ska gå på blackan eller bromma. Japp, gymnasium... Blackan är mitt andrahandsval! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hmm, får nog dra till med "Folkets Kebab" på Hornsgatan då. Stora portioner till riktigt hyfsade priser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Stockholms bästa vet jag inte men däremot Göteborgs. Orientaliska Delikatesser ligger på Stora Saluhallen 93. Säg att ni känner Arman så får ni gratis - eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts