Crice Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 När han verkar läsa GB som förövrigt säljs i Göteborg vilket tyder på att han bor i de trakterna? Vill varken bekräfta eller dementera teorier kring snubbens hemort, men det finns något som kallas färdmedel. Man kan förflytta sig runt Sverige, och bo på olika ställen i olika perioder av livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Då har du inte ätit på Dankas i Haninge, torrt och okryddat. Hon stod ju och stekte kebaben i en kvart, rakade inte på rulle som eliterna gör På bigges kör dom faktiskt kebaben i micron men deras special såser och liknanade väger upp. Förövrigt har jag inte testat den på Heron, när man är där drar man en stor pan pizza från Pizza hut. (det är rätt ofta med tanke på att det är ungfär 20min promenad hemifrån dit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jerusalem Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Just det ja. I Linkoping ar det Drottning Kebabbar som galler. Eller HaKePi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Just det ja. I Linkoping ar det Drottning Kebabbar som galler. Eller HaKePi. Men nu gällde det Stockholm. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jerusalem Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Men nu gällde det Stockholm. tack. Hah, jag vet men jag kande att jag ville tillfora iallfall nagot till traden..Jag har ju inte atit Kebab i Stockholm sa manga ganger Sorry, mates Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vår kebab på forumet FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Då har du inte ätit på Dankas i Haninge, torrt och okryddat. Hon stod ju och stekte kebaben i en kvart, rakade inte på rulle som eliterna gör Tsss, eliterna i Turkiet skärde med en kniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Får väl säga sollentuna centrum jag med då. har inte käkat kebab nån annanstans i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vår kebab på forumet FTW! Men jag kommer inte fran Stockholm Nej, nog om skamt om mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ulvsundagrillen vid rondellen, stora mossen...Där är det mums...Har stått med i tidningar ett flertal ggr för sin goda kebab! Den är i och försej gö..Ska nog dra dit och käka en nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Njaa, grekköket vid filmstaden söder klår allt, gyyyyyyyroooos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Typ vid Webhallen vid Hötorget. Mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Chebab är gott, men var den smakar bäst i Stockholm har jag ingen kännedom om. Jag har aldrig ens varit in das haubstadt. Redigerad 19 april, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Typ vid Webhallen vid Hötorget. Mumma. Svea Kebab, den som ligger precis vid tunnelbane uppgången? hAr tänkt testa den länge faktiskt men det har aldrig blivit av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hew och Everest - ska vi starta klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vill varken bekräfta eller dementera teorier kring snubbens hemort, men det finns något som kallas färdmedel. Man kan förflytta sig runt Sverige, och bo på olika ställen i olika perioder av livet. Nonsens! Du vet lika väl som jag att det inte finns en enda göteborgare som någonsin tagit sig runt huvudstaden, and lived to tell about it. för övrigt skrev jag att jag gillade kebaben i Sollentuna Centrum innan Sllwm. Tid är subjektivt. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Kvarnens kebab i huddinge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Godaste Kebabtallriken finns på "Pizzeria Laguna" nära långbro sjukhus. Godaste Kebabrullen finns på Bigges Grill i Fruängen centrum och Godaste kebaben med bröd finns på "Big Shark" mitt emot Gröna lund. och eftersom jag helst äter med bröd så är man ofta på djurgården. Sämst (av dom jag ätit) fanns på Dee Jays i liljeholmen eller Gullmarskebab vid Gullmarsplan. Långbro är kusligt ställe :'( Men den godaste som jag har ätit är nog den i hötorgshallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts