Runar Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Var ligger enligt dig stockholms bästa kebab kök/hak/kiosk ? Enligt mig ligger den bästa kiosken på brommaplan, Raasmus grill is teh shit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Sollentuna Centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Sollentuna Centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ingen av er har svarat rätt än - Hallunda Gatukök is the shit! Bästa säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ulvsundagrillen vid rondellen, stora mossen...Där är det mums...Har stått med i tidningar ett flertal ggr för sin goda kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kebab House Hötorget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kebab House Hötorget!!! Den kommer tvåa...om du menar den på gamla brogatan? Den på hörnet mot 7-eleven är snål och det smakar bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Är alla från Stockholm eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ingen av er har svarat rätt än - Hallunda Gatukök is the shit! Bästa säger jag bara. Helt rätt. Har käkat på flera ställen i Stockholm; Hötorget+andra i stan som jag inte riktigt kommer ihåg, Fittja, Skärholmen, Heron City, you name it. Kan inte säga att någon av dem slår Hallunda Gatukök. Deras sås är magnifik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Är alla från Stockholm eller? Nej. 7 av 7500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kebab suger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Är alla från Stockholm eller? Ja, förmodligen dem som svarar i denna tråd. Kanske inte du och Mahalo. Mahalo gjorde ett identiskt inlägg med mitt helt förjäves, fråga mig inte varför. Med tanke på att han läser Göteborgsposten så är han inte från stockholmstrakterna. Redigerad 18 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Ingen av er har svarat rätt än - Hallunda Gatukök is the shit! Bästa säger jag bara. Yep. Håller med. Familjegatuköket i Hallunda is the shit. Rätt gott på Heron City också, och i Skärholmen, inte Kebabhuset utan den där runt hörnet nära parkeringen. Deras sås är magnifik Yep. Tabasco är välling jämfört med deras starksås. Redigerad 18 april, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Mahalo gjorde ett identiskt inlägg med mitt helt förjäves, fråga mig inte varför. Alternativ teori: Mahalo diggar också kebaben i Sollentuna centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Kebab suger!!! NÄE! Jag tycker kebab är en snel hest! Nu kanske han bler ledsen :'( Kunde inte låta bli... Redigerad 18 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Alternativ teori: Mahalo diggar också kebaben i Sollentuna centrum. När han verkar läsa GB som förövrigt säljs i Göteborg vilket tyder på att han bor i de trakterna? Svårt att tro att han prenumerarer på den tidningen i Stockholm för att han finner det intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Godaste Kebabtallriken finns på "Pizzeria Laguna" nära långbro sjukhus. Godaste Kebabrullen finns på Bigges Grill i Fruängen centrum och Godaste kebaben med bröd finns på "Big Shark" mitt emot Gröna lund. och eftersom jag helst äter med bröd så är man ofta på djurgården. Sämst (av dom jag ätit) fanns på Dee Jays i liljeholmen eller Gullmarskebab vid Gullmarsplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Sämst (av dom jag ätit) fanns på Dee Jays i liljeholmen eller Gullmarskebab vid Gullmarsplan. Då har du inte ätit på Dankas i Haninge, torrt och okryddat. Hon stod ju och stekte kebaben i en kvart, rakade inte på rulle som eliterna gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kebab suger!!! NÄE! Jag tycker kebab är en snel hest! Nu kanske han bler ledsen :'( Kunde inte låta bli... Jag alskar verkligen kebab. Sa nu vet ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts