Jump to content

TV Program?

diarrehampus
 Share

Recommended Posts

Jag tittar på........[trummvirvel] TV!!!!

tadadadatadaaaaaa

Mm, men tråden handlade om program, Jesus-dyrkarn.

@T: Jag ser på det mesta på TV4s kvällsprogram på fredagar, och även Vingården för att min idol är Bengt Fritiofsson. Insider kan vara bra också, Aschberg är obeskrivligt cool.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar på ganska många jag. Favoriten är som jag tidigare sagt 'The Amazing Race'.

Tänkte också ta tillfället i akt att berätta lite om denna underbara serie då jag har förstått att inte många känner till den (vilket inte är så konstigt då den var ganska okänd även när den sändes i Sverige). I Sverige har bara säsong 1 och 2 visats, tror de faktiskts är på TV3's eller ZTV's tablå sent på fredags kvällarna just nu, serien går här i Sverige under namnet 'Destination: En Miljon'.

Just nu visas säsong 9 i USA och kan inte säga att ett enda avsnitt har varit tråkigt (kanske några från säsong 8, av självklara själ). Programet går ut på att 11 till 13 2-mannalag reser världen för att slåss om de 1 000 000 dollarna som står på spel.

I slutet på nästan varje episod är ett så kallat 'pit-stop' där lagen får vila innan de fortsätter vidare, det sista laget att anlända dit åker oftast ut. Till slut är det bara tre lag kvar och det första laget som kommer till mållinjen vinner.

För att ta sig vidare runt världen får lagen hitta ledtrådar, vissa ledtrådar innehåller uppgifter som måste utföras.

Serien är inte uppgjord eller liknande, den är ofta väldigt spännande och innehåller faktiskt en hel del action.

Hoppas någon orkade läsa igenom detta >_<

Andra serier jag följer:

Lost

Alias

24

Prison Break

HZC

Kontroll

Sen brukar jag se på Rundgång, Simpsons, Family Guy etc om jag hittar det :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm, men tråden handlade om program, Jesus-dyrkarn.

@T: Jag ser på det mesta på TV4s kvällsprogram på fredagar, och även Vingården för att min idol är Bengt Fritiofsson. Insider kan vara bra också, Aschberg är obeskrivligt cool.

Så sant så sant, finns ingen coolare än frithiofsson. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor