diarrehampus Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vilka program brukar ni titta/kolla på? Själv brukar jag se The Osbournes och Pimp my ride dagligen Såg prison break när det gick också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 19:e tråden ? Jag tittar på..hmm..inget, jag kollar fan aldrig på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 18 april, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag tittar på........[trummvirvel] TV!!!! tadadadatadaaaaaa Frågan var vilka TV-program du kollar på, så ditt svar är helt åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag tittar på........[trummvirvel] TV!!!! tadadadatadaaaaaa Mm, men tråden handlade om program, Jesus-dyrkarn. @T: Jag ser på det mesta på TV4s kvällsprogram på fredagar, och även Vingården för att min idol är Bengt Fritiofsson. Insider kan vara bra också, Aschberg är obeskrivligt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Mythbusters är det enda jag kollar på, annars är det bara filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Brukar kolla på efterlyst ifall jag är me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Endast 2 program som jag ser relativt ofta: Late Night med CO'B och Monk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag skulle inte kuna vara utan 24!!! Lost är också väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kollar på ganska många jag. Favoriten är som jag tidigare sagt 'The Amazing Race'. Tänkte också ta tillfället i akt att berätta lite om denna underbara serie då jag har förstått att inte många känner till den (vilket inte är så konstigt då den var ganska okänd även när den sändes i Sverige). I Sverige har bara säsong 1 och 2 visats, tror de faktiskts är på TV3's eller ZTV's tablå sent på fredags kvällarna just nu, serien går här i Sverige under namnet 'Destination: En Miljon'. Just nu visas säsong 9 i USA och kan inte säga att ett enda avsnitt har varit tråkigt (kanske några från säsong 8, av självklara själ). Programet går ut på att 11 till 13 2-mannalag reser världen för att slåss om de 1 000 000 dollarna som står på spel. I slutet på nästan varje episod är ett så kallat 'pit-stop' där lagen får vila innan de fortsätter vidare, det sista laget att anlända dit åker oftast ut. Till slut är det bara tre lag kvar och det första laget som kommer till mållinjen vinner. För att ta sig vidare runt världen får lagen hitta ledtrådar, vissa ledtrådar innehåller uppgifter som måste utföras. Serien är inte uppgjord eller liknande, den är ofta väldigt spännande och innehåller faktiskt en hel del action. Hoppas någon orkade läsa igenom detta Andra serier jag följer: Lost Alias 24 Prison Break HZC Kontroll Sen brukar jag se på Rundgång, Simpsons, Family Guy etc om jag hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Massor med serier. Orkar tyvärr inte rabbla de men de som e populära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag följer inga program, men program som möjligen intresserar mig är samhällsprogram likt Agenda och Faktum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Följer inga men ser ofta på My Name Is EarL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 LOST Iofs så kollar jag inte på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Mm, men tråden handlade om program, Jesus-dyrkarn. @T: Jag ser på det mesta på TV4s kvällsprogram på fredagar, och även Vingården för att min idol är Bengt Fritiofsson. Insider kan vara bra också, Aschberg är obeskrivligt cool. Så sant så sant, finns ingen coolare än frithiofsson. http://playback.nu/forum/images/avatars/297524432dc36472dd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Lost, Pimp My Ride, Viva La Bam, och kanske nåt mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts