lillstrumpa Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 nån som har några tips på hur man klarar det??? JAG HATAR DET!! har gjort det typ 15 ggr, men jag kör alltid in i saker lr nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ööö...va fan e de för mission? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillstrumpa Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 det när man inte får sakta ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 det när man inte får sakta ner! åk till stranden där gordet jag mitt mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 eller så "pumpar" man på gasen istället för att trycka ned den hela tiden så att man håller en jämn fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 eller så "pumpar" man på gasen istället för att trycka ned den hela tiden så att man håller en jämn fart man kan också hålal gasen lite svagt nertryckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 fortsätt ner till hamnen bara. det är nog ett av de roligaste missonen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Jag åkte fram å tillbaka på den är långa vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 jag försökte åka till stranden men dom desarmerade den innan jag kom till stranden och jag pumpade lite istället för att hålla in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Jag åkte till starfish island ...... och åkte runt,runt,runt i den dära "halvmånen" tills det var klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Jag åkte till starfish island ...... och åkte runt,runt,runt i den dära "halvmånen" tills det var klart Jag hinner inte änns till starfish island förnst dom har desarmerat bomben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts