okka Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Varför skulle jag inte se snygg ut?. Den där frillan är väl inte så ovanlig, rätt så många använder den och den ser hur snygg ut som helst. Egentligen så har jag alltid haft en sån frilla men jag har aldrig hittat en bra bild som jag kan visa frisören. Jag skojade. Det var bara kul att visa upp en så vanlig frisyr på en så snygg kille. Man blir inte vad man äter, liksom. Den där bilden tar man inte till en frisyr utan en plastikkirurg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Förlåt för bump... Jag ska klippa mig snart och vill byta frisyr, men jag har svårt att hitta en snygg. Tips? Jag har ungefär såhär långt hår nu (gammal bild, kommentera inte mitt "coola" ansiktsuttryck ). Som sagt, några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Förlåt för bump... Jag ska klippa mig snart och vill byta frisyr, men jag har svårt att hitta en snygg. Tips? Jag har ungefär såhär långt hår nu (gammal bild, kommentera inte mitt "coola" ansiktsuttryck ). Som sagt, några tips? Alltså, jag visste det! Man luras att trycka så man hamnar på din jävla bilddagbok och så sitter du och tittar igenom alla mina bilder som en annan snokare. Be gone! Redigerad 31 mars, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Alltså, jag visste det! Man luras att trycka så man hamnar på din jävla bilddagbok och så sitter du och tittar igenom alla mina bilder. Be gone! Ska nog titta igenom dagligbasis bilder också när jag ändå håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Ska nog titta igenom dagligbasis bilder också när jag ändå håller på. men vafan då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Ska nog titta igenom dagligbasis bilder också när jag ändå håller på. *stänger min bilddagbok för besökare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Men seriöst, några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Välj och vraka: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Välj och vraka: AHMEN LOL VAD JAG HATAR DEN DÄR UNGEN TILL HÖGER! SER HONOM PÅ TÅGET HELA TIDEN OCH AAAAARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 VAD är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 VAD är det där? Stockholm, abo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Välj och vraka: Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Välj och vraka: *SOET BILD PÅ SOERISAR* Killen i mitten med slips har seriösa problem med sina ögon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Förlåt för bump... Jag ska klippa mig snart och vill byta frisyr, men jag har svårt att hitta en snygg. Tips? Jag har ungefär såhär långt hår nu (gammal bild, kommentera inte mitt "coola" ansiktsuttryck ). Som sagt, några tips? Just shave it! http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Välj och vraka: :o Och så klagar de när jag postar oskyldiga bilder som t.ex.: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 AHMEN LOL VAD JAG HATAR DEN DÄR UNGEN TILL HÖGER! SER HONOM PÅ TÅGET HELA TIDEN OCH AAAAARGH! Haha. Han ser ut att vara max 1.70. Hur lång är han, ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Haha. Han ser ut att vara max 1.70. Hur lång är han, ungefär? Tja, upp till axlarna på mig ungefär. Fick reda på av en vän att han heter Felix och är 14 år gammal. Värdefull information, yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Välj och vraka: Jag har en likadan tröja som han längst ut till höger. Edit: Fast min är mörkgrön. Redigerad 31 mars, 2008 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Tja, upp till axlarna på mig ungefär. Fick reda på av en vän att han heter Felix och är 14 år gammal. Värdefull information, yo. GAH. Det är ju en skam att dela namn med honom. Och du är hur lång, ca? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 GAH. Det är ju en skam att dela namn med honom. Och du är hur lång, ca? Jag är väl runt 185 centimeter i diamters kometer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Frisyren på honom (korta killen till höger) var bland de vidrigaste frisyrerna jag någonsin har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts