xenon Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Zakk Wylde från Black Label Society och Ozzy Osbourne http://www.catonstrat.com/images/ZAKK%20WYLDE.jpg Jag har väl kommit halvägs sådär Redigerad 5 juli, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Zakk Wylde från Black Label Society och Ozzy Osbourne http://www.catonstrat.com/images/ZAKK%20WYLDE.jpg Jag har väl kommit halvägs sådär Har så fast minus skägget... Och sen har jag brunt hår... Rawr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Haha, precis vad Stellan sa! EMO är en period som går att bota, alternativt går över av sig själv. Precis som homosexualitet. Homosexualitet också? Det var det värsta! När tänkte du bli "frisk" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vet någon hur jag kan få ett afro? jag vill ha mitt hår som eazy e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vet någon hur jag kan få ett afro? jag vill ha mitt hår som eazy e. Du fick ju svar i din förra tråd, men... Gå till närmsta frisör och fråga, de borde kunna hjälpa dig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vet någon hur jag kan få ett afro? jag vill ha mitt hår som eazy e. Fråga tjejen du var kär i? Då har ni iaf något att prata om. lål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Ny frisyr! ..not. Vaknade med den där frisyren i morse, kunde inte låta bli att ta kort på den Ganska hemsk bild på mig för övrigt, men klockan var ju 5, så vad kan man begära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Ny frisyr! ..not. Vaknade med den där frisyren i morse, kunde inte låta bli att ta kort på den Ganska hemsk bild på mig för övrigt, men klockan var ju 5, så vad kan man begära? Gillade frillan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Ny frisyr! ..not. Vaknade med den där frisyren i morse, kunde inte låta bli att ta kort på den Ganska hemsk bild på mig för övrigt, men klockan var ju 5, så vad kan man begära? Hahaha, vad du ser ut i ansiktet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Gillade frillan iaf Då var vi två Sexigt värre Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Gillade frillan iaf Hahaha, vad du ser ut i ansiktet Azz klockan var ju faktiskt 5 och jag hade bah ingen foundation på, lixom. Då var vi två Sexigt värre Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Tyckte den passade på dig, kan du få till den med lite stil på blir det smarrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) ..... Redigerad 31 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Behöver GTAsajtarnas hjälp nu, A eller B. http://img67.imageshack.us/img67/4782/hrfrgze9.jpg A, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Om nån månad så ska jag klippa mig igen och då blir det en sån här frisyr! http://www.oxygen.com/janice/images/modelPortfolio/brian2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Behöver GTAsajtarnas hjälp nu, A eller B. A för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Om nån månad så ska jag klippa mig igen och då blir det en sån här frisyr! http://www.oxygen.com/janice/images/modelPortfolio/brian2.jpg ...du vet väl om att du får frisyren och inte killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 ...du vet väl om att du får frisyren och inte killen? Nä shit asså VA? Ja, klart jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Nä shit asså VA? Ja, klart jag vet. Lek inte klyftig. Du kommer bara inte att se snygg ut, det är allt jag säger. Elak jag är. Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Lek inte klyftig. Du kommer bara inte att se snygg ut, det är allt jag säger. Elak jag är. Förlåt. Varför skulle jag inte se snygg ut?. Den där frillan är väl inte så ovanlig, rätt så många använder den och den ser hur snygg ut som helst. Egentligen så har jag alltid haft en sån frilla men jag har aldrig hittat en bra bild som jag kan visa frisören. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts