skribb Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jag drar upp denna nu, HOOOOOOOOKAY?! *studsar bort i en lowryder till dunkande hiphop* Jag har sånt jävla strul med mitt hår. Jag får det inte rakt! Se bild. Jag har provat det mesta. Hårspray, hårmousse, vax, gelé men inget får luggen att stanna RAK och inte åka ner i ögonen på mig >.< Hey emokid. Du borde testa tjursarre. No shittin; http://www.aftonbladet.se/atv2/popup.html?...yheter/0703/754 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hey emokid. Du borde testa tjursarre. No shittin; http://www.aftonbladet.se/atv2/popup.html?...yheter/0703/754 Hahahaha! "Vi provade på våra kunder i smyg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Funderar på att färga håret svart. Btw, finns det någon sida där man kan kolla hur man skulle se ut i olika frisyrer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Bild? Kommer @Kebab: läs på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Jepp, plattång will do it. Jag plattade mitt hår i sjuan/åttan Hade tråkigt idag så jag testade min syrras. Jeez, jag ser ut som en riktig emo i håret nu. Med det menar jag att det är spikrakt. Jävligt najs mot hur det brukar se ut ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Oh my god. Ska färga håret svart på fredag. Vette fan om jag kommer att passa i det, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Hade tråkigt idag så jag testade min syrras. Jeez, jag ser ut som en riktig emo i håret nu. Med det menar jag att det är spikrakt. Jävligt najs mot hur det brukar se ut ändå. Då vet du har jag har det då. Spikrakt hår är så nedrans tråkigt! Oh my god. Ska färga håret svart på fredag. Vette fan om jag kommer att passa i det, men men. Kommer förmodligen se ut som skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Då vet du har jag har det då. Spikrakt hår är så nedrans tråkigt! Rufsa till det lite? Skulle du ha min normala frisyr i en vecka skulle du älska spikrakt hår sen. Mina polisonger lockar sig längst ner så det ser helt åt helvete ut, min lugg fluffar upp sig och krullar sönder, i nacken är det som i polisongerna och mitt hår är decimetertjockt och jäkligt krulligt. Jag avundas folk med rakt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Kommer förmodligen se ut som skit. You think so? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Rufsa till det lite? Skulle du ha min normala frisyr i en vecka skulle du älska spikrakt hår sen. Mina polisonger lockar sig längst ner så det ser helt åt helvete ut, min lugg fluffar upp sig och krullar sönder, i nacken är det som i polisongerna och mitt hår är decimetertjockt och jäkligt krulligt. Jag avundas folk med rakt hår. Men du har ju affro sörjans niggaboii.. Men visst, jag är helt med på ditt tankesätt. Jag vill med ha rakt hår, men jag får bara jävla lockar (syntes nu när jag hade långt hår) Blev grymt mycket snyggare när jag lånade syrrans plattång i midsommras. Bästa frisyren jag haft, men skulle aldrig palla platta det varje dag typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Oh my god. Ska färga håret svart på fredag. Vette fan om jag kommer att passa i det, men men. GL! Funderar också på att färga håret mörkare.. inte kolsvart men väl mörkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 GL! Funderar också på att färga håret mörkare.. inte kolsvart men väl mörkare. GL? Känns ovant att skaffa en annan hårfärg, har ju haft samma hela livet, förutom småfärgningar då och då när man var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 GL? Känns ovant att skaffa en annan hårfärg, har ju haft samma hela livet, förutom småfärgningar då och då när man var mindre. Tänkte precis det samma, men det tog mig en sekund senare för att komma på att det nog betyder "Good Luck". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Börjar bli långhorig igen som sagt, och ja.. Morsan försöker tvinga mig att klippa mig igen, då hon inte gillade mitt långa hår.. Kan ju hålla med henne nu i efterhand att jag inte ska skaffa det igen, men jag gillar fortfarande att ha det långt.. Men iaf, är det någon som har en kort frisyr på lager, som ska ta så kort tid som möjligt att fixa i ordning men ändå se bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Rufsa till det lite? Skulle du ha min normala frisyr i en vecka skulle du älska spikrakt hår sen. Mina polisonger lockar sig längst ner så det ser helt åt helvete ut, min lugg fluffar upp sig och krullar sönder, i nacken är det som i polisongerna och mitt hår är decimetertjockt och jäkligt krulligt. Jag avundas folk med rakt hår. Ja, klart att jag inte har det helt slimmat, men ändå. Lite "ofrivilligt" rufs vill man ju ha. You think so? :'( Hmm, kom precis på att du har lite kortare hår (?). Då blir det nog bra ska du se. Tänkte på de sluskarna som har blont hår, en urväxt frisyr som var kort från början men som nu mera är på tok för långt, som färgar håret svart istället för att klippa det. Nackskott på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Ja, klart att jag inte har det helt slimmat, men ändå. Lite "ofrivilligt" rufs vill man ju ha. Hmm, kom precis på att du har lite kortare hår (?). Då blir det nog bra ska du se. Tänkte på de sluskarna som har blont hår, en urväxt frisyr som var kort från början men som nu mera är på tok för långt, som färgar håret svart istället för att klippa det. Nackskott på dem. Mjo, har ganska kort hår. La upp en bild i bid på dig själv tråden förra/för-förra året, minns inte riktigt vad jag hade för frisyr då, men det är mest troligt likt som det är idag. OT: Älskar din signatur. Edit: Sökte i Bild på dig själv tråden, hittade bara den bilden jag la upp förra året, den frisyren liknar inte den jag har nu. Ska försöka hitta den andra bilden. Hang on. Edit2: Hittade den bilden, stämmer inte heller in på hur jag ser ut idag. Men men, får se på fredag hur det blir. Redigerad 13 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Färgade mitt hår svart igår. Hade en svamp frisyr så jag klippte mig själv. Och med tanke på hur bra jag är i speglar så.. Ja, jag har en liten del där man ser min hårbotten. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Men du har ju affro sörjans niggaboii.. Men visst, jag är helt med på ditt tankesätt. Jag vill med ha rakt hår, men jag får bara jävla lockar (syntes nu när jag hade långt hår) Blev grymt mycket snyggare när jag lånade syrrans plattång i midsommras. Bästa frisyren jag haft, men skulle aldrig palla platta det varje dag typ. Man kan ju rakpermanenta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Well, nu är det gjort. Har färgat håret svart. Blev faktiskt mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Well, nu är det gjort. Har färgat håret svart. Blev faktiskt mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli. Bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts