Kebab Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Svarta, guldiga, lila? Vilket? Hade den svarta förrut. Och det var bra. EDIT: röda? EDIT2: silvriga? Har det också, ganska duglig när man får lite längre hår. Rött. Är det det svarta som är vitt till färgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Rött. Är det det svarta som är vitt till färgen? Nej, det är ljusgult. Lite "mildare" än lila om du vet hur det är. Ungefär som en blandning av blått och rött. Den silvriga burkens innehåll är mer åt det vita. och det skulle kanske passa ditt hår, det är väldigt mjuk. Ge mig din adress så kan jag skicka en "engångstylning" till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Gaah beställde hem startpaket till dreads nyss, skapligt nervös jag börjar bli, det är snart dags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Gaah beställde hem startpaket till dreads nyss, skapligt nervös jag börjar bli, det är snart dags Släng det, det är kanske snyggt, samt ser inte ut som någon tjackpundare på 1/1000 personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Gaah beställde hem startpaket till dreads nyss, skapligt nervös jag börjar bli, det är snart dags WTF? Startpaket? LOL, med instruktionsbok, smuts och allt sånt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Varför ha frisyr när det finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Lång riktig Emo-lugg jag kan stoppa min lugg i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Släng det, det är kanske snyggt, samt ser inte ut som någon tjackpundare på 1/1000 personer. Du är bara avis för att jag vågar, och skulle jag bry mig om vad någon 40-årig gubbe tycker och tänker om mig? Jag och mina närmaste vet att jag inte är någon tjackpundare, jag har ju inte ens provat en cigarett eller en snus, och det räcker för mig . WTF? Startpaket? LOL, med instruktionsbok, smuts och allt sånt där? Haha ungefär åt det hållet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Gaah beställde hem startpaket till dreads nyss, skapligt nervös jag börjar bli, det är snart dags Släng upp bild när allt är färdigdonat är du snäll. Sugen på att skaffa jag med, ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Släng upp bild när allt är färdigdonat är du snäll. Sugen på att skaffa jag med, ser du. Japp, tänkte göra en bild med "före-under-efter" på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag drar upp denna nu, HOOOOOOOOKAY?! *studsar bort i en lowryder till dunkande hiphop* Jag har sånt jävla strul med mitt hår. Jag får det inte rakt! Se bild. Jag har provat det mesta. Hårspray, hårmousse, vax, gelé men inget får luggen att stanna RAK och inte åka ner i ögonen på mig >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Jag drar upp denna nu, HOOOOOOOOKAY?! *studsar bort i en lowryder till dunkande hiphop* Jag har sånt jävla strul med mitt hår. Jag får det inte rakt! Se bild. Jag har provat det mesta. Hårspray, hårmousse, vax, gelé men inget får luggen att stanna RAK och inte åka ner i ögonen på mig >.< Hmm, plattång kanske skulle funka. Edit: Jag har klippt mig idag. Så typiskt att man får den gamla gubben istället för nån av de trevliga tjejerna. Redigerad 7 mars, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Jag drar upp denna nu, HOOOOOOOOKAY?! *studsar bort i en lowryder till dunkande hiphop* Jag har sånt jävla strul med mitt hår. Jag får det inte rakt! Se bild. Jag har provat det mesta. Hårspray, hårmousse, vax, gelé men inget får luggen att stanna RAK och inte åka ner i ögonen på mig >.< Jepp, plattång will do it. Jag plattade mitt hår i sjuan/åttan Redigerad 8 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jepp, plattång will do it. Jag plattade mitt hår i sjuan/åttan Har tänkt börja använda plattång, har du någon aning om vad en kostar? Och hur farao använder man en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Har tänkt börja använda plattång, har du någon aning om vad en kostar? Och hur farao använder man en? Haha, har man över 5 i IQ räknar man ut. Ta tag i lite hår, och börja från "roten" och dra utåt Kostar väl nån hundralapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Haha, har man över 5 i IQ räknar man ut. Ta tag i lite hår, och börja från "roten" och dra utåt Kostar väl nån hundralapp. Danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Halva hårdet fullt med dreads nu, andra halvan blir klar imorgon, och jag är faktiskt nöjd med tanke på att de är nya och naturliga, så de ser bra ut för att vara naturliga enligt mig, wieee =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Halva hårdet fullt med dreads nu, andra halvan blir klar imorgon, och jag är faktiskt nöjd med tanke på att de är nya och naturliga, så de ser bra ut för att vara naturliga enligt mig, wieee =). Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Halva hårdet fullt med dreads nu, andra halvan blir klar imorgon, och jag är faktiskt nöjd med tanke på att de är nya och naturliga, så de ser bra ut för att vara naturliga enligt mig, wieee =). Lort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Danke! Själv snodde man ju storasyrrans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts