Sniper Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Jag tänkte klippa mig och undrar om det finns några bra frisörsalonger i stan (Stockholm) som inte kostar skjortan att besöka. Tips? Om den är bra vet jag inte, men S:t Eriks gymnasium har elevklippningar för ynka nittio kronor! Tack, men nej tack. Jag vill inte låta någon elev klippa mitt hår Jag letar efter riktiga frisörsalonger/kedjor typ som Björn Axén, fast lite billigare. Max 350 för en herrklippning typ. Redigerad 10 mars, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Salong Söderport vid horan klippte jag mig "alltid" hos förut, men det kändes som att priset höjdes med 50 kronor varje gång (kan bero på att jag aldrig klippte mig nästan...), men det kan nog kosta runt 350 kronor. Kommer osökt att tänka på när jag färgade håret där förut... hur fan tänkte jag. Äh, det är bortglömt. Längre ned på Hornsgatan finns det en okej salong bredvid Fåtöljen, 290-ish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Salong Söderport vid horan klippte jag mig "alltid" hos förut, men det kändes som att priset höjdes med 50 kronor varje gång (kan bero på att jag aldrig klippte mig nästan...), men det kan nog kosta runt 350 kronor. Kommer osökt att tänka på när jag färgade håret där förut... hur fan tänkte jag. Äh, det är bortglömt. Längre ned på Hornsgatan finns det en okej salong bredvid Fåtöljen, 290-ish. Oh! Tack... ska kollas in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Bokat tid den 25:e lagom till studenten. Funderar på en mild variant av undercut, antingen med volym om jag orkar eller framåtkammad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Bokat tid den 25:e lagom till studenten. Funderar på en mild variant av undercut, antingen med volym om jag orkar eller framåtkammad. Undercut ? Jag ska snart klippa mig och letar efter någon snygg frisyr .. Hatar sånt här pga. att jag hatar mitt jävla hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Undercut ? Jag ska snart klippa mig och letar efter någon snygg frisyr .. Hatar sånt här pga. att jag hatar mitt jävla hår. Kort på sidor och nacke och längre ovanpå. Lite överdrivna exempel kanske, men typ: http://hugosmode.bloggsida.se/files/2009/03/bergelin_undercut_detail_le.jpg http://hugosmode.bloggsida.se/files/2009/03/whyred5.jpg http://hugosmode.bloggsida.se/files/2009/03/joe_strummer.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Kort på sidor och nacke och längre ovanpå. Lite överdrivna exempel kanske, men typ: Se där ja. Sådär såg min senaste frisyr ut. Inte så då, men det var tydligen en undercut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Undercut kan vara snyggt om man kammar håret ovanpå bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Undercut kan vara snyggt om man kammar håret ovanpå bakåt. Nej, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 (redigerad) Sidecut + snedlugg på tjejer kan vara grymt snyggt. Fast sen är jag en sån som gillar pojkflickor också. Jag ska väl klippa mig snart inför studenten men det blir väl att toppa lite, kan verkligen inte tänka mig att byta frisyr just nu (och de senaste tre åren). Vill vara cool och varierad och helst klippa mig själv men sånt vågar jag inte. Redigerad 9 maj, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Försök att toppa på dig själv först, om du lyckas och det inte blir fult så lyckas du klippa dig också. Blir det skrikdåligt så är det bara gå till frisören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Försök att toppa på dig själv först, om du lyckas och det inte blir fult så lyckas du klippa dig också. Blir det skrikdåligt så är det bara gå till frisören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 (redigerad) Äh, funka ju inte. Redigerad 9 maj, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Nej, usch. Det här är snyggare än bilderna mr_tobbe postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 (redigerad) Verkligen inte. På den första bilden är luggen för stor och fluffig, på den andra bilden har killen till vänster snedlugg, på den tredje bilden har killen krulligt hår. Den enda undercuten på dom bilderna som såg okej ut var killen till höger på andra bilden (fast han får jag lite munk-vibbar av). Redigerad 9 maj, 2009 av Sindacco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Hai guys. Kanske ska jobba lite på utförandet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Jag tycker att Cristiano Ronaldo har lätt världens snyggaste frisyr. Jag har kort på sidorna, lite längre där bak och, tja, 'vanligt' där uppe. Lite som Ronaldo fast snyggare. Annars är långt snyggt, lite snelugg då. Rakat passar på vissa. Nu blev det väl endå fel? OT: kort är snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Hai guys. Kanske ska jobba lite på utförandet... Afasi, hade likadant klippt, fast han hade luggen å mitt partiet i (wtf) backslick, riktigt snyggt! Såhär ser mitt hår ut, jag är rätt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Hai guys. Kanske ska jobba lite på utförandet... Sjyggt, det klär dig! Du ser smalare ut. Inte för att du såg tjock ut tidigare, men det är väl den effekten mindre hår på sidorna gör med ens ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts