KalleR Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Klipptid inbokad. Ska bli spännande. Har ej klippt mig sen innan jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Klippte mig iii...förrgår. Riktigt nöjd. Har smygmorrisseylugg nurå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag vill ha: Men det vill inte mitt huvud tydligen. Det krullar sig alltid längst ner istället för att bli rakare så att det kan nå långt ner. Luggen blir lång, men i nacken blir det mest tovor. Har börjat klippa mer "innåt" istället för på längden så att det inte tovar sig så förbannat. Hoppas att mitt hår blir rakare med åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 skinhead, skinhead!! Nämen Vissa passar i de, andra inte. Jag har iaf normallångt hår just nu och början till skägg + musch=P Vet inte vad de kallas riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Vet inte vad de kallas riktigt.. moppefjun/moppemusche Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Någon som vet hur man kan göra håret lite rakare? Något speciellt schampo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 moppefjun/moppemusche De hade man när man va 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 De hade man när man va 14 Och nu är du 15, fy fan vad coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Någon som vet hur man kan göra håret lite rakare? Något speciellt schampo? Plattång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Och nu är du 15, fy fan vad coolt. nee, o va inte de ja mena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 lol. Klippte mig själv, på sidan. Det blev inte snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 lol. Klippte mig själv, på sidan. Det blev inte snyggt. Big tip: klipp inte dig själv, det finns proffs för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Big tip: klipp inte dig själv, det finns proffs för sånt. Ville bara korta ned mina polisonger och så vid öronen som växer i otakt med det andra, blev inte så dåligt nu när jag fixade lite till! Bättre än innan åtminstone. Eller kanske en anledning att klippa mig hos en frisör på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Har långt hår nu men vill göra "nånting" med det... vill INTE klippa mig kort, ska det klippas så ska det bara toppas någon centimeter eller så... Nån som har nå förslag på vad man kan göra med långt (typ ner till bröstet) hår? Så tråkigt att bara ha det hängandes ibland ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Har långt hår nu men vill göra "nånting" med det... vill INTE klippa mig kort, ska det klippas så ska det bara toppas någon centimeter eller så... Nån som har nå förslag på vad man kan göra med långt (typ ner till bröstet) hår? Så tråkigt att bara ha det hängandes ibland ^^ Färga det i regnbågens färger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Big tip: klipp inte dig själv, det finns proffs för sånt. Har gjort det sen typ ett och ett halvt år tillbaka! Det är kul, man sparar rätt mycket pengar, och det känns tryggare att mitt hår är i mina egna händer, än de tillhörande Maud, 47. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Har gjort det sen typ ett och ett halvt år tillbaka! Det är kul, man sparar rätt mycket pengar, och det känns tryggare att mitt hår är i mina egna händer, än de tillhörande Maud, 47. Men Maud, 47 har klippt mig sen barnsben. Hon minns varenda frisyr jag haft sen jag var typ 9.. hon vet hur jag vill ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Hej. Efter en tvätt med shampo och vatten ser mitt hår så jävla matt ut..Det bara ligger och ser tråkigt ut. Jag har ett hår som är väldigt tunt så den har svårt att få lite volym i sig. Någon som har något tips? Villa inte grädda på med massa vax/spray/gelé utan jag vill bara att håret ser naturligt ut, men med lite "tjocklek" samtidigt. protipz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Tjenix! Nu är det så att jag vill vara metal. Men det vill inte mitt hår. Det ska krulla sig in i absurdum längst bak. Därför undrar jag hur man på bästa sätt kan få håret rakare. Någon sorts omvänd locktång måtro? EDIT: Nu vill man ju bara dö. Svaret fanns längre upp på sidan. Förstår varför ni kallar mig retard. Redigerad 2 september, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 EDIT: Nu vill man ju bara dö. Svaret fanns längre upp på sidan. Förstår varför ni kallar mig retard. Men herregud, ingen har kallat dig det på hur länge som helst. Get over it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts