VickeX Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Почему все говорят русский? ... Ах, какие ебет? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 SHUT THE FUCK UP NO ONE CARES ABOUT YOUR SHIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag ska klippa mig ganska kort nu på tisdag men vet inte riktigt vilken frisyr jag ska ha. Har ni några förslag? Seriösa förslag uppskattas denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) SHUT THE FUCK UP NO ONE CARES ABOUT YOUR SHIT Слушать о "новом год", а затем замолкаем, чтобы вас! PS. Они не имеют хорошо стрижки Edit: Det ska betyda någonting i stil med "Nej, lyssna på "Novi God (nytt år)" och håll käften själv. PS. Dom har inte klippt sig fint." Redigerad 27 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Слушать о "новом год", а затем замолкаем, чтобы вас! PS. Они не имеют хорошо стрижки Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Я сократить мои волосы вчера. Реальный Короче! Мужчина должен иметь короткие волосы, на мой взгляд. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Redigerad 28 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Я сократить мои волосы вчера. Реальный Короче! Мужчина должен иметь короткие волосы, на мой взгляд. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Как Короче, как парень в вашем аватара? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Я сократить мои волосы вчера. Реальный Короче! Мужчина должен иметь короткие волосы, на мой взгляд. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Я говорю w0rd этому! Мы должны написать в России? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Как Короче, как парень в вашем аватара? Да, он имеет очень хорошие волосы. Прямо сейчас я уже шесть миллиметров. @Ворон: Да, это не запрещено, так почему бы и нет? Redigerad 28 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Да, он имеет очень хорошие волосы. Прямо сейчас я уже шесть миллиметров. Ах, хорошо. Летнее время. Я сократить мои волосы за несколько месяцев назад, но я собираюсь вырезать мне снова перед закрытием школ. (HAHA ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Стоп с Российской сейчас! Eller så sätter jag igång och varnar folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Стоп с Российской сейчас! Eller så sätter jag igång och varnar folk. Почему? Умберто Как говорится, нет ничего в правилах сказать, что мы наклоняю говорят по-русски. Не то чтобы я имею ничего против остановки ... Jag klippte mig för ungufär en månad sedan, men jag ska nog klippa mig ännu lite kortare en gång innan skolavslutningen. Håret växer ju som ogräs. Det ska vara ganska kort. Det kommer kanske att vara 2-3cm långt. Finns det någon typ utav frisyr ni kan rekomendera? Min ligg lägger ju sig alltid till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Hur får man frisyren så här? Ska man använda nån mjuk/hård vax eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Почему? Умберто Как говорится, нет ничего в правилах сказать, что мы наклоняю говорят по-русски. Не то чтобы я имею ничего против остановки ... Jag klippte mig för ungufär en månad sedan, men jag ska nog klippa mig ännu lite kortare en gång innan skolavslutningen. Håret växer ju som ogräs. Det ska vara ganska kort. Det kommer kanske att vara 2-3cm långt. Finns det någon typ utav frisyr ni kan rekomendera? Min ligg lägger ju sig alltid till höger. Finns inte heller något i reglerna som säger att vi inte får göra som vi vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Hur fan ska jag klippa mig? Vill ha realatift långt men ändå ganska ruffsigt Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 jag ska tona håret svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Почему? Умберто Как говорится, нет ничего в правилах сказать, что мы наклоняю говорят по-русски. Не то чтобы я имею ничего против остановки ... Jag klippte mig för ungufär en månad sedan, men jag ska nog klippa mig ännu lite kortare en gång innan skolavslutningen. Håret växer ju som ogräs. Det ska vara ganska kort. Det kommer kanske att vara 2-3cm långt. Finns det någon typ utav frisyr ni kan rekomendera? Min ligg lägger ju sig alltid till höger. لماذا تجلس في ملعونه المترجمين الى ان الخيار قليلا ، والكتابة بلغة اخرى. ملعونه حتى السخريه ان تبقى على مثل ذلك. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 لماذا تجلس في ملعونه المترجمين الى ان الخيار قليلا ، والكتابة بلغة اخرى. ملعونه حتى السخريه ان تبقى على مثل ذلك. durka durka mohammed jihad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 finns det någon sida där man kan kolla hur man skulle se ut i olika frisyrer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 lol färga idag ... http://img144.imageshack.us/img144/8931/dsc01205fs4.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts