Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Btw. Högerkillen på fotot ser väl ut som han den där sångaren i den ryska populärmusikorkestern Nagano Motel eller vad de heter.. Menar du Tokio Hotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Fa-an vad bra klass det har blivit på forumet senaste veckan! Stor humor i många trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Fa-an vad bra klass det har blivit på forumet senaste veckan! Stor humor i många trådar. De är bara för att jag börjat blivit aktiv igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Vi var hela tiden medvetna om att den var en smaksak. Sen berättade du det ändå. Då berättade vi att vi visste att det var en smaksak, hela tiden varit medvetna om det och i övrigt höll med dig om det. Nu berättar du igen att du tycker det är en smaksak. Ska vi sluta nu? Say it out loud, bitch! Say it out loud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Alltså, det är ju bara en smaksak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Menar du Tokio Hotel? Ja, kanske det. Eller Yokohama B&B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Menar du Tokio Hotel? Nu förstörde du skämtet Fa-an vad bra klass det har blivit på forumet senaste veckan! Stor humor i många trådar. Man bara måste älska det! Alltså, det är ju bara en smaksak. Hahah. Du! Redigerad 31 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Annars kan du "klippa" dig såhär. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/il14751hkzta.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Tja, hej, goddag! Jag funderar på att klippa mig kort men vet inte hur. Pallar inte med långt hår nu på våren/sommaren. Och speciellt inte nu när man ska jobba. Vill ha någon ganska kort spretig frisyr som inte är för lång. Det får gärna stå upp lite "spikeigt" Försöker hitta någon bra bild jag ska ta med mig till frisören. Börjar bli långhårig nu Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 BumparN^ Nej men jag tänkte bara visa dagens frisyr. Klad/Ledsen frisyr? Påminner mig mycket om Sebastian Larsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag ska klippa mig kort nu på tisdag men vet inte riktigt vilken frisyr jag ska ha. Har ni några förslag? Seriösa förslag uppskattas denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Felfelfel Redigerad 27 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 KLIPPNING SNARAST EFTER SKOLTERRORN! Tillräckligt långt nu för fo sho snedlugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 KLIPPNING SNARAST EFTER SKOLTERRORN! Tillräckligt långt nu för fo sho snedlugg. абсолютный, брат. Min lugg är bitbar snart, och en viss del utav den ryker nog då sommarlovet börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 абсолютный, брат. Min lugg är bitbar snart, och en viss del utav den ryker nog då sommarlovet börjat. Jag biter på både luggen och håret på sidan. Så det ska vara! (känns som jag skrev det här inlägget typ förra veckan, kan det vara så? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Jag biter på både luggen och håret på sidan. Så det ska vara! (känns som jag skrev det här inlägget typ förra veckan, kan det vara så? ) Absolut! Jag tycker att det är snyggast med långt hår jag också, men mitt är så jäääkla tjockt nu att jag måste tunna ur lite för annars smälter jag i sommar. Redigerad 27 maj, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 абсолютный, брат. Min lugg är bitbar snart, och en viss del utav den ryker nog då sommarlovet börjat. свобода навсегда, великое воровство авто участок идет красный! Долгосрочной службы CCCP! Длинные волосы думают подобно. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 свобода навсегда, великое воровство авто участок идет красный! Долгосрочной службы CCCP! Длинные волосы думают подобно. никакой понимать! приятно, что меня позвали, Schtalin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 свобода навсегда, великое воровство авто участок идет красный! Долгосрочной службы CCCP! Длинные волосы думают подобно. App-app-app! Man kallar inte folk för fula saker här inte. Rapporteras. Tihi, fan va' bra skojhumör jag är på idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts