Wolfi Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ska klippa mig imorgon, men jag vet inte riktigt hur jag ska klippa mig. så jag undrar om nån av er här har ett tips på en snygg klippning eller frisyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Låt bli att klippa dig, långt hår är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Mitt hår hånger ner runt axlarna, det finns dom killar som mobbar mig för det, men dom kan man skita i. Men den som tog priset var en invandrare som hade ett kafé och det var ungdoms kväll där och drickat var slut, och jag gick därifrån och då hör jag honom säga: Wait, young lady!. Fy sjuka gubbar vad jag garvade åt det. Men iallafall, du ska ha håret du tycker är skönt, för annars är det ingen mening med att ha hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ska klippa mig imorgon, men jag vet inte riktigt hur jag ska klippa mig. så jag undrar om nån av er här har ett tips på en snygg klippning eller frisyr? Raka bort hela shieten de e så jäkla najs !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kortkortkort... det blir ju varm snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 De ska va låååångt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Sån här frisyr slår det mesta, jag i min ungdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Fixat håret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Sån här frisyr slår det mesta, jag i min ungdom. Ser precis ut som min granne när han va lit`n! fast han va nog lite, lite, lite fräknigare kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 David Bowie, naturally. Antingen -72, -74 eller -75. -76 kräver fascistoida idéer och hängselbyxor. Men kör på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Långt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Raka bort hela shieten de e så jäkla najs !! Håller med där. Lättskött dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag tycker att Cristiano Ronaldo har lätt världens snyggaste frisyr. Jag har kort på sidorna, lite längre där bak och, tja, 'vanligt' där uppe. Lite som Ronaldo fast snyggare. Annars är långt snyggt, lite snelugg då. Rakat passar på vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Långté. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Klart att du ska klippa dig i en mohawk som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hockeyfrilla! Ingen tvekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hockeyfrilla! Ingen tvekan! Vem e de på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det beror väl på hur man ser ut och vad man tycker är snyggt! Jag har mitt hår snaggat och kort! Det trivs jag i. Fast jag tycker inte det är fult med långt hår... jag vill inte ha det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Vem e de på bilden? Den tredje som kom upp nar jag sokte pa "mullet" pa google Soett, va? Redigerad 18 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts