voodo Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag har kommit till Las Venturas och kört ett par uppdrag nu... Och nu har jag dejtat den där Millie eller vad hon nu hter som gillar lite hårda tag . Men jag har tagit hennes kort nu och dejtat henne till max, men nu händer inget annat :S. Inga nya uppdrag. Ingen ringer. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Du har fått kortet till Caligula's? Då ska du väl åka till Woozie och göra uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Du har fått kortet till Caligula's? Då ska du väl åka till Woozie och göra uppdraget.. Men det finns inget ''W'' på kartan ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Men det finns inget ''W'' på kartan ? :S Det finns ett grönt s på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det finns ett grönt s på kartan Ser bara ett rött S och det är Driving school. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det finns ett grönt s på kartan Exakt, det är symbolen för 'Robbery' (stavning?) och det är dit du ska. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Exakt, det är symbolen för 'Robbery' (stavning?) och det är dit du ska. Lycka till. Men det finns inget grönt s!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Kolla så att du inte har filtrerat bort Uppdrags-ikonerna i menyn. Annars har jag ingen aning. Dra ur alla kablar och banka sönder skiten i såna fall. Redigerad 18 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kolla så att du inte har filtrerat bort Uppdrags-ikonerna i menyn. Annars har jag ingen aning. Dra ur alla kablar och banka sönder skiten i såna fall. Hur filtrerar man bort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Lägg upp ett screen på hur din map ser ut så kanske vi kan hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Lägg upp ett screen på hur din map ser ut så kanske vi kan hjälpa dig... http://img504.imageshack.us/img504/7826/fjdshfj8ks.png Sådär ser det ut i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Här Du ska göra det där lilla flygplanet uppe till vänster. Redigerad 18 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Här Du ska göra det där lilla flygplanet uppe till höger. JAA!! Tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Här Du ska göra det där lilla flygplanet uppe till höger. Vänster *host-host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vänster *host-host* Var det lönt att påpeka det? Han har ju redan fått svaret, och förstod att det var till vänster.. (Var det lönt att påpeka dig? Ja.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Rättade till det eftersom det verkade så viktigt Redigerad 18 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts