50 cent Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Ja, Här kan ni prata om allt som har med spelet o göra.. Själv så har ja precis börjat spelat de och tycker att de e jävligt kul! Ja så prata om Stubbs the zombie här! Redigerad 19 april, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad är Stubbs the zombie? Skriv info om den och posta bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 http://www.gamespot.com/pc/action/rebelwit...lse/review.html Kul men kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Har redan klarat spelet.. fett roligt och humoristiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ingame bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Ingame bilder? Nej. Hm Edit: är det inte det man ska äta människors hjänor på? Redigerad 19 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Nej. Hm Edit: är det inte det man ska äta människors hjänor på? Jo de e de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Spelet funkade inte för mig, inte ens menyn De blev bara svart jag kunde bara höra musik Hatar min dator :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Spelet funkade inte för mig, inte ens menyn De blev bara svart jag kunde bara höra musik Hatar min dator :'( Drivrutiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Damn, det spelet glömde jag bort. Hade tänkt att skaffa det, verkar skitcool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Drivrutiner De har jag ju Men tack för omtanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts