Gta_Erra Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Tjena jag behöver hjälp med det andra uppdraget eller vad det är man blir jagád av två snubbar ena med basseball trä och man ska springa någon stans! tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Om du menar uppdraget the running man så är det bara att följa pilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Och var ska man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Nu är jag på molotov party och vet inte vad jag ska göra? jag har 2molotov men vet inte vad jag skaa göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Du ska förstöra bilarna som står på baksidan av Morellos restuarang. Om du har problem med uppdragen så kan du ladda ner en walktrough från antingen www.fuska.nu eller www.fuska.se. Där står det precis hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Och sista gongen jag behover hjelp med det der man ska redda sam eller va han heter men jag får så lite hp kvar ner den der gubben i slutet kommer och skuter mot en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Och sista gongen jag behover hjelp med det der man ska redda sam eller va han heter men jag får så lite hp kvar ner den der gubben i slutet kommer och skuter mot en! Du ska prejja han av vägen, det gör du enklast i nedförsbacken innan tunneln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vado ska jag lota han vara so springer han till bilen eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Nu er jag po ett uppdrag der man ska slo nogra geng men man for inte andvenda pistol bara basseball tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Du ska helt enkelt slå ner dom med bara baseballträt, du kommer att få använda pistolen i slutet, sen blir det biljakt..bara att prejja den andra bilen och efter ett tag så stannar den. OT: funkar inte din Ä knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Men du behöver hjälp hela tiden Kolla här om du behöver hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Jag har inte åäö po mitt tangentbord Jag bara skoja jag gillar att skriva utan åäö tack hitta inget på gamefaqs tycker de e bättre att skriva här Redigerad 21 april, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 På de där uppdraget där man ska lägga en bomb på hus taket klarade jag men när man ska springa där ifrån så har jag bara 4hp kvaR OCH POLISEN KOMMER OCH SKUTER MIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Du ska ta dig till en kyrka som ligger några hus därifrån, där finns ett sånt där skåp, men om det ger 100 kommer jag inte ihåg, du lär behöva 100 i liv för att komma tillbaks till baren...varför får du ta reda på själv , men är du bra på spelet klarar du dig över på 4hp (men du verkar inte bra så du får lira om uppdraget näää skoja bara), men det finns liv inne i hotellet, ta det innan du planterar bomben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jaa jag tog livet i hotellet. Jag har startat om uppdraget och nu får jag i alla fall 18hp och sen vi några hustak så finns det typ en dörr innanför dörren finns det liv och det tar jag men det kommer typ 5000000 poliser ur ett rum eller vad de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts