eXotic Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Bump, yeah... Jag letar efter en TD-map där fienderna går i en bana som ser ut som någon av dom på bilderna. Minns att jag och några polare brukade spela en som såg som den till vänster, där fienderna gick i en "gång" med upphöjda kanter på sidorna. Uppe på kanterna byggde man tornen. Luddig förklaring, jag vet, men någon kanske kan hjälpa mig hitta en? För att spä på dina förklaringar så säger jag att spelet är precis likadant som det här. http://www.ninjakiwi.com/templates/gameaja...s/bloonstd3.swf Fast med Warcraft-tema, finns en hel del massa varianter på det här spelet. Jag vill också ha en länk till spelet med Warcraft-tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 För att spä på dina förklaringar så säger jag att spelet är precis likadant som det här. http://www.ninjakiwi.com/templates/gameaja...s/bloonstd3.swf Fast med Warcraft-tema, finns en hel del massa varianter på det här spelet. Jag vill också ha en länk till spelet med Warcraft-tema. Hmm, hur menar du nu? Jag vill alltså ha en WC3-map till just WC3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Bump, yeah... Jag letar efter en TD-map där fienderna går i en bana som ser ut som någon av dom på bilderna. Minns att jag och några polare brukade spela en som såg som den till vänster, där fienderna gick i en "gång" med upphöjda kanter på sidorna. Uppe på kanterna byggde man tornen. Luddig förklaring, jag vet, men någon kanske kan hjälpa mig hitta en? Elemental Td Circle Td Någon? Elemental td är så jävla klassisk så det kanske är den ni kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Hmm, hur menar du nu? Jag vill alltså ha en WC3-map till just WC3. Du frågade ju efter ett spel där man sätter upp torn och så kommer det monster och går i gångarna som tornen skjuter på. Det spelet jag länkade har samma princip, bara att det är med ballonger och andra skjutsaker än torn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Elemental Td Circle Td Någon? Elemental td är så jävla klassisk så det kanske är den ni kört. Nja, nästan. Den liknar Elementar TD en del, men jag minns inte att den var uppdelad i åtta delar. Finns det några andra som liknar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Nja, nästan. Den liknar Elementar TD en del, men jag minns inte att den var uppdelad i åtta delar. Finns det några andra som liknar den? Är det att man ska teama sig igenom alla levels eller att man kör solo? Åtta delarna är alltså 1 map för varje player i elemental. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Är det att man ska teama sig igenom alla levels eller att man kör solo? Åtta delarna är alltså 1 map för varje player i elemental. Vi körde två pers på samma del. Kolla bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Vi körde två pers på samma del. Kolla bilden. Det är väl en Wc3 TD Maul (eller vad dom nu heter ) Vet att jag och några kompisar alltid lirar Maul på Lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Det är väl en Wc3 TD Maul (eller vad dom nu heter ) Vet att jag och några kompisar alltid lirar Maul på Lan. Dom ser inte ut sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 hojta till om nån vill lira en dota nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 RoC eller TFT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 hojta till om nån vill lira en dota nån dag. Jag hojtar imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 RoC eller TFT? TFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts