Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Köper man wc3, llr? Nepp, man får det med glassbilen när man köper ett paket chokladglass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Köper man wc3, llr? Man behöver ingen licens för att kunna spela på GG eller Eurobattle.net. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Nepp, man får det med glassbilen när man köper ett paket chokladglass. Får man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Lirade WC3 för första gången nu ikväll, footmanwars hette det tror jag.. Man är ju ingen stjärna men skoj var det.. kanske man måste köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Lirade WC3 för första gången nu ikväll, footmanwars hette det tror jag.. Man är ju ingen stjärna men skoj var det.. kanske man måste köpa det! Men fy fan vad stryk du fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Men fy fan vad stryk du fick Nej för fan, jag pissade ju på alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 DotA är jävligt roligt när det är seriöst och minst 3 mot 3. (Helst 4on4 eller 5on5). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Kan vi inte ha typ en Frozen Throne turnering nu på Jullovet?. EDIT: Vill bara fråga vad GG är för något?. Är det typ som Battle.net fast man slipper Serial kontroll eller vadå?. Redigerad 16 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Kan vi inte ha typ en Frozen Throne turnering nu på Jullovet?. DotA tunering tycker jag låter bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Starcraft är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Starcraft är bättre Tur, jag hade nog inte kunnat somna om jag inte fått veta det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Starcraft är bättre Inte bättre, men bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Starcraft är bättre Starcraft är imo bättre som standardspel, men Warcraft III har fler och roligare custom maps. Katt och råtta är lite kul till Starcraft, men det är ju precis som Sheep Tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Kan vi inte ha typ en Frozen Throne turnering nu på Jullovet?. EDIT: Vill bara fråga vad GG är för något?. Är det typ som Battle.net fast man slipper Serial kontroll eller vadå?. GG är som ett eget nätverkså du hittar games på LAN istället för battle.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 DotA tunering tycker jag låter bättre! Kan alltid ge det en chans om det blir en turnering. Är med på en en vanlig turnering också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Spelade WC3 idag för första gången på säkert ett halv år men det gick ganska hyffsat i alla fall. Jag "nickar" tomtefar och jag spelade lite footmen frenzy eftersom det är det enda som jag hittils har testat på. Kan någon förklara lite kortfattat vad DotA går ut på har aldrig testat det men är det stor skillnad mellan dotA och footmen frenzy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Spelade WC3 idag för första gången på säkert ett halv år men det gick ganska hyffsat i alla fall. Jag "nickar" tomtefar och jag spelade lite footmen frenzy eftersom det är det enda som jag hittils har testat på. Kan någon förklara lite kortfattat vad DotA går ut på har aldrig testat det men är det stor skillnad mellan dotA och footmen frenzy?? Det är ruggigt stor skillnad mellan DotA och Footmen Frenzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det är ruggigt stor skillnad mellan DotA och Footmen Frenzy. Ok bara undrar eftersom det är typ det enda som det snackas om i den här tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ok bara undrar eftersom det är typ det enda som det snackas om i den här tråden... Det är för att cirka 65% av alla Custom Games som spelas just nu är DotA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det är för att cirka 65% av alla Custom Games som spelas just nu är DotA. Ok ska anteckna det någonstans så att jag inte glömmer bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts