gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Här kan ni snacka WC3, vad gillar ni emd campaignen?, spelar ni över nätet? osv. Själv spelar jag på nätet, Oftast Binders, WoW: Molten Core, HeroCraft, Hero Line Wars, WoW: BG's. Imorgon kanske jag kan lägga upp server. Btw. Nickar Ghizmo där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Spelar det ibland när jag och en kompis har lust att spela Arrange Teams. Heter RadiuZ och spelar oftast Shango Tower Wars de gånger jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Spelar det ibland när jag och en kompis har lust att spela Arrange Teams. Heter RadiuZ och spelar oftast Shango Tower Wars de gånger jag spelar. Hmm, aldrig spelat. Vad gör man på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hmm, aldrig spelat. Vad gör man på det? 4 lag, två spelare i varje lag. Man bygger rätt så långa gångar av torn samtidigt som man ska skicka creeps igenom de andra lagens försvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Spelar alltid WC3 på lan. Ett av de bästa spelen jag någonsin spelat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jaaa en officiel tråd! Vad bra att administratörerna har utsett en sådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kanske man skulle börja lira WC3 igen, blev lite sugen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ja kör frozen throne, brukar oftast köra på battle net.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Custom Hero Arena WCIII är fett kul att köra på gibb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 DotA och diverse Tower Defenses är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Vad är skillnade mellan warcraft och world of warcraft... har alltid velat veta det Redigerad 18 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad är skillnade mellan warcraft och world of warcraft... har alltid velat veta det Bättre grafik och typ större värld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad är skillnade mellan warcraft och world of warcraft... har alltid velat veta det Warcraft, vanliga spelen WoW, online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad är skillnade mellan warcraft och world of warcraft... har alltid velat veta det World of Warcraft är ett MMORPG- spel, som utspelar sig i Azeroth, Warcraft- världen. Warcraft är grundspelet, ett strategispel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Höhö jag som köpte orginalet igår + att jag har expansionen sen förr i tiden Redigerad 19 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Yay! fler som lirar WCIII. Custom map på B.net är roligast! Redigerad 20 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Idag körde jag WoW: BG's, som är Battlegrounded Alterac Valley i WoW. Vi i Horde smiskade Alliance till lvl 20 då körde vi onyxia och pwnade Ett annat kul game är WoW: MC där man väljer class (WoW klasserna) och kör Molten Core. Om ni vill contacta mig ingame så heter jag Ghizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Idag körde jag WoW: BG's, som är Battlegrounded Alterac Valley i WoW. Vi i Horde smiskade Alliance till lvl 20 då körde vi onyxia och pwnade Ett annat kul game är WoW: MC där man väljer class (WoW klasserna) och kör Molten Core. Om ni vill contacta mig ingame så heter jag Ghizmo Fel tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fel tråd? Nope, det är spel man spelar över nätet i WC3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag lirar WC3 FT på lan genom Hamachi och det är skitkul Om det finns nån som vill lira mot mig kolla Hamachi tråden så ser ni vad servern och passet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts