Jaha Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Snälla hjälp mig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Snälla hjälp mig !! 1. Skriv lite i topicen och inte bara i namnet (Var bara tvungen ) 2. Vilka filer är det du snackar om? Alltså vilket format är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaha Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ja men om man ska ladda in en nedladda bil fil i Gta 3 spelet ? Hur får man dem mindre eller så ? Dem funkar inte att ladda in ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ja men om man ska ladda in en nedladda bil fil i Gta 3 spelet ? Hur får man dem mindre eller så ? Dem funkar inte att ladda in ju !??? Mindre!?? Vad menar du? Vet du inte hur man stoppar in bilar i GTA III? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Har samma problem.. Men eftersom jag fått mitt SA till att funka sket jag i att testa om det var rätt.. ^^ Om du använder IMG Tool tror jag att man ska ta bort bilarna du ska ersätta och sen commands>add'a filerna Redigerad 18 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts