Martin-123 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Jag kollade på kommande spel till PSP idag, och då hittate jag ett spel som hette GTA PSP 2. Länk. Är det GTA 4? Redigerad 17 april, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej, det är nog spelet Vice City Stories som det ryktas om som ska komma till PSP. GTA 4 lär vänta till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej, det är nog spelet Vice City Stories som det ryktas om som ska komma till PSP. GTA 4 lär vänta till PS3. Synd att det inte står när det släpps. Jag ska iallafall skaffa PSP med det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts