Boban Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tja!!! Skulle verkligen behöva hjälp med att öppna portar till min zyxel prestige 600 series 4 portars. Har försökt med olika guider på internet men det vill inte funka =( . Jag vill öppan dom här portarna så att jag ska kunna lägga upp server på cs. Skulle vara väldigt tacksam om nån skulle kunna hjälpa mig med det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Testa här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) WAZAAAA står lite om hur man ska göra och vilka portar etc etc Redigerad 17 april, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Testa här Ah, Portforward äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts