MiRRe Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Alltså jag vill veta hur man förminskar musiken man sätter in i filmen.och om det går över huvudtaget..För jag vill ha musik i början alltså vid titeln men sen vill jag inte ha mer förren i slutet men det har jag fixat men man måste förminska i början för att det ska bli bara på titeln..hur om det går gör man? Tacksam för svar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Hmm ... tror inte det går. Men man kan ju sätta musik övver musik, så att en ny låt börjar när dom börjar snacka. Redigerad 17 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Förminska musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts