Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Skulle vilja göra så Skimmern gick snabbare, har för mig att man ska ändra i handling.CFG. Men var isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Skulle vilja göra så Skimmern gick snabbare, har för mig att man ska ändra i handling.CFG. Men var isf? Skaffa Car Editor som finns på gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Okej, tackar Går det att ändra vad fordonet heter med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zetsu Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hur använder man det som..(alltså jag kan inte ladda upp filer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Döp om handling.CFG till .Txt och ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts