rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ja, om ni somnar sittandes, till exempel i bilen, brukar ni då dregla i sömnen? Sover aldrig sittandes... bara liggande. @Vice: Hängandes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Haha, nej jag dreglar inte. Har bättre saker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Haha dregla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Bara när jag somnar med öppen mun. Vilket inte händer särsklit ofta. När jag sommnar med öppen mun blir den istället helt torr ... sen går man och driker vatten nonstop i 5 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Dregglar om jag sover med snus. Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej,Men jag dreglar i sängen när jag sover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Dregglar varje gång jag sover nästan. Otroligt frustrerande att vakna av att en dreggeldroppe sipprar ner längs mungipan för att sedan blöta ner kudden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 bla bla bla eller hängande. DUDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag sover inte sittandes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 DUDE! Menar han inte hängmattan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) DUDE! Vaddå? Har du inte hört talas om hängmatta?! Edit, Ah jäkla Everest... Redigerad 17 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Vafalls? aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Vaddå? Har du inte hört talas om hängmatta?! Edit, Ah jäkla Everest... Ahaa. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Om jag somnar när jag är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hänt några entsaka ggr enligt dem som sagt de. Pratar däremot väldigt ofta i sömnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Händer ibland.. när jag gick på högstadiet somna jag ofta under lektionen och när jag vakna till var hela bordet nerdreglat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nope. Dreglar aldrig. Det sköter kattfan min. Ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Dreglar varje gång jag somnar mitt på dagen, både sittandes och liggandes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts