Kalan Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ja, om ni somnar sittandes, till exempel i bilen, brukar ni då dregla i sömnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nope. Dreglar aldrig. Det sköter kattfan min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nah... gå och lägg er nu så ni inte dreglar lite försent för att snacka om dregel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Har dreglat nån gång.. men det är sällsynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Dreglar ej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Sover aldrig sittande, bara liggande eller hängande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej, aldrig. Jag somnar nästan aldrig sittandes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Är inte ibland & någon gång, typ samma sak För många alternativ, man skulle ju kunna lägga till 10 alternativ till på det sättet som du lagt upp omröstningen.... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Sover aldrig sittandes. Men liggandes dreglar jag nog ibland, om jag inte har en stoooor och fluffig kudde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Dregglar om jag sover med snus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Haha ja jag dreglar faktiskt ganska ofta av någon anledning. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ja, någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Sover aldrig sittandes, så inte fan vet jag. Dock så har jag dreglat någon enstaka gång när jag sover liggandes i mina äldre dagar. I mina riktiga unga dagar så var jag tydligen en riktig dregelmaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Sover aldrig sittandes, så inte fan vet jag. Pröva att ta några öl (5, 6+ stycken) och sen blundar du när du sitter så får du prova på Jag jag dregglar i bland, somnade på en svenska timme http://www.gtasajten.com/forum/html/emoticons/blush.gif Sen var jag riktig våt kring mun Redigerad 17 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Sover aldrig sittandes, så inte fan vet jag. Dock så har jag dreglat någon enstaka gång när jag sover liggandes i mina äldre dagar. I mina riktiga unga dagar så var jag tydligen en riktig dregelmaskin. Råkade faktiskt dregla när jag satt och läste det du skrev nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bdullha Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Bara när jag somnar med öppen mun. Vilket inte händer särsklit ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag jag dregglar i bland, somnade på en svenska timme http://www.gtasajten.com/forum/html/emoticons/blush.gif Sen var jag riktig våt kring mun Det var bara er lärarinna som hade lite skoj med dig medan du sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det var bara er lärarinna som hade lite skoj med dig medan du sov. Eller lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts