Kalan Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hej, jag undrar om ni har sett hans snopp. PS. jag är gay. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Men snälla... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Men snälla... Exakt. Håll dig till tråden om De Niros, den var ju öppen för diskussion kring andras könsorgan också. Suck, they never learn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Exakt. Håll dig till tråden om De Niros, den var ju öppen för diskussion kring andras könsorgan också. Suck, they never learn. Skrev där nu. Nöjd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Skrev där nu. Nöjd? Det får duga för tillfället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Att se De Niros, vår tids största skådespelare, i all sin "raging glory" är en sak - men att tafatt be om att få bevittna Johnny Depps fallos är i mina ögon bara dumheter. Depp har inte tagits in på rätt sätt av Paris, och även om hans uppenbara relation till den ofta frispråkige Dr. Gonzo skulle kunna leda till vissa blottade könsorgan så är hela befrågan befängd. Nä, tacka vet jag Bobby Milk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Att se De Niros, vår tids största skådespelare, i all sin "raging glory" är en sak - men att tafatt be om att få bevittna Johnny Depps fallos är i mina ögon bara dumheter. Depp har inte tagits in på rätt sätt av Paris, och även om hans uppenbara relation till den ofta frispråkige Dr. Gonzo skulle kunna leda till vissa blottade könsorgan så är hela befrågan befängd. Nä, tacka vet jag Bobby Milk. Jag tror att Depp i en nakenroll är en utopi. Allt vi kan göra är att ponera... ...ponera att man såg Johnny Depp naken. Eller ännu bättre, hade sex med honom. Hur tror ni att han skulle vara? Oh, boy... Prince tror jag är en rackare i sängen, btw.; han må vara liten, men han är FUNKY! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Prince tror jag är en rackare i sängen, btw.; han må vara liten, men han är FUNKY! Prince spenderar nog halva natten som pitcher; och andra halvan som receiver. Eller tvärtom - samtidigt; för att sedan byta roll och finna sig själv i samma sits. Klurigt, det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Prince spenderar nog halva natten som pitcher; och andra halvan som receiver. Eller tvärtom - samtidigt; för att sedan byta roll och finna sig själv i samma sits. Klurigt, det där. Prince med multi-skitzophreni; aah, whatta night! Multiple-orgasms doesn't half describe it... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Prince med multi-skitzophreni; aah, whatta night! Multiple-orgasms doesn't half describe it... Please stop it right now... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kan ni bara hålla käften och sluta spamma. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 En tråd utan någon som helst poäng. Skapa en tråd om du har något vettigt att komma med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts