Tux Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Jag er vel rett blyg. Jag kan prata med tjejer men jag kan ınte prata med rıktıgt snygga tjejer. Förmodlıgen för att jag er redd att dom ınte kommer reagera so som jag hade tenkt att dom skulle reagera. Tıllex: "Wow, du er fantastıskt snygg!" Nu fınns det 2 alternatıv. Den första, "Dıtt pervo!!!!!". Den andre, "Oh, tack!". Redigerad 17 april, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Says you. Haha, vanu? Har ni porträtterat mig som någon alkis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag var rätt blyg i början av tonåren, men nu någonstans i mitten har det mesta av min blygsamhet släppt. Jag är oftast inte den som tar kontakt, men är kontakten väl tagen så kan jag prata utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag er vel rett blyg. Jag kan prata med tjejer men jag kan ınte prata med rıktıgt snygga tjejer. Förmodlıgen för att jag er redd att dom ınte kommer reagera so som jag hade tenkt att dom skulle reagera. Tıllex: "Wow, du er fantastıskt snygg!" Nu fınns det 2 alternatıv. Den första, "Dıtt pervo!!!!!". Den andre, "Oh, tack!". Ehm, varför kan du inte skriva å eller ä? Och varför saknar dina i'n prickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Pff, bullshit. Blyga och söta tjejer är ju det bästa som finns. Sånna där lite oskuldsfulla tjejer med blossande kinder. Ja men nu menar jag killar, och vad tjejer tycker om blyga killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag snackar med en tjej på msn som går i min skola, och när jag fick hennes nr och skulle ringa första gången var det sjukt nära att jag bara la på för att jag var så blyg. Nu har vi snackat ett tag, och det är inga problem. Gör så. Ta kontakt med någon du vet vem det är, typ någon i din skola, och börja snacka med dom via telefon eller nåt, så är du inte lika blyg efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Just go for it. Det är ju bara att ta steget och ta kontakt med folk. Det där hjälper ingen, bara så du vet. Det är som att säga till en dyslektiker "Äh, sluta klaga, det är bara att lära sig skriva" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ja men nu menar jag killar, och vad tjejer tycker om blyga killar. Varför har du alltid alla svar om vad kvinnor gillar/ogillar hos killar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ja men nu menar jag killar, och vad tjejer tycker om blyga killar. Precis som att vissa killar gillar blyga tillbakadragna tjejer och vissa gillar mer dominanta gillar även vissa tjejer blyga killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts