Frenzy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag är en pessimistisk realist så jag votade pessimist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag kan inte riktigt komma på vad jag är. Ska klura en stund på det sen så postar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Enligt pollen så är jag en pessimist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Optimist måste jag säga, eller en optimistisk realist. Om det uppståer en situation så ser jag helst det optimistiska i den då den väl alltid är bättre än den pessimistiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag är nog trots allt Pessimist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 PEEEHSSSIIMISSTEEEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Optimist, oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hmm... jag är nog optimist kanske.... eller nja.. mycket av både om jag är glad så ser jag bra på allt om jag är arg ser jag ner på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Bah. Om glaset bara innehåller (Volym/2) vätska, så: 1. Man fyller på glaset. 2. Man dricker upp hela glasets innehåll. 3. När glasets ägare frågar vem som drack upp innehållet, skyller man på den som drack upp första halvan. Ja, jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Optimist. Glaset halv-fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Lite av båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kanske beror lite på vad som är I glaset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kanske beror lite på vad som är I glaset? Ofta din mor e i glaset Jag tycker iaf att det är ett Halvtomt Vattenglas Halvtomt Mjölkglas Halvtomt Din mor glas Halvtomt Cola glas Halvtomt Fanta glas osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ofta din mor e i glaset Jag tycker iaf att det är ett Halvtomt Vattenglas Halvtomt Mjölkglas Halvtomt Din mor glas Halvtomt Cola glas Halvtomt Fanta glas osv. Halvtomt Svavelsyreglas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Halvtomt Svavelsyreglas? Fullt Svavelsyreglas Halvtomt Svavelsyreglas Tomt Svavelsyreglas Vart vill du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det jag menade var ett annat sätt att se på det, negativt eller positivt. Om man skall dricka innehållet så kanske colaglaset är halvfullt, men svavelsyran är halvtom. Fast man kanske blir ledsen över att colaglaset inte är fullt? Eller så är man glad att det finns något i överhuvudtaget. Men vänta, är vi inte tillbaka där vi började då? Första posten? Fan, jag blir galen snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Vote: Pessimist Varför? Nja, då kan det ju inte bli sämre iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Vote: Pessimist Varför? Nja, då kan det ju inte bli sämre iaf. Vilket betyder att du är optimist. Eftersom det enligt dig inte kan bli sämre så betyder det att det bara kan bli bättre och då är man optimist. Jag är också en sann optimist. "Det är inte när det är solsken som du skall titta på solen, det är när det är mulet." Redigerad 18 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vilket betyder att du är optimist. Eftersom det enligt dig inte kan bli sämre så betyder det att det bara kan bli bättre och då är man optimist. Jag är också en sann optimist. "Det är inte när det är solsken som du skall titta på solen, det är när det är mulet." Jo men samtidigt är man ju pessimist, för tycker man allt är dåligt är man pessimist, eller hur? Och är allting dåligt så vill jag inte säga att man är någon optimist. Men ja, man kan ju se det från två perspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag är fucking neutral till det mesta. Det man inte själv har fått uppkörd i röva skall man inte uttala sig om... alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts