I lol Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) En Pessimist ser ner på världen. En Optimist ser upp på världen. Finns många andra sätt att förklara.. Jag är absolut, Pessimist. Den stora frågan VAD ÄR DU? Redigerad 16 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Hahaha du menar inte pessimist istället för sadist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Sadist är väl en sån som tycker om att plåga andra? Vote: Optimist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Inget av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Ojdå, skriver i sömnen Moderator Ändra!? Sadist => Pessimist Borde det inte finnas en Kontroll som ställer så Medlemmar får ändra sin egen Poll? @Moroni Family: Vad är då ditt vattenglas när du har druckit upp halva, vad kallar du det som är kvar? Ett halv-Fullt vattenglas, eller Ett halv-tomt? Redigerad 16 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Hehe... Sadist är jag då inte. Pessimist är jag inte heller. Men Optimist är jag nog, även om du formulerade förklaringen helt fel. Optimister ser "livet" optimistiskt... eller... hrm... Optimister ser livet Positivt kan man väl säga, och en pessimist ser det istället negativt. Tror jag... hrm... jaja... Förlåt, det där blev nog helt fel, orkar inte läsa igenom, skrev bara exakt vad jag tänkte! Vote: Optimist. Edit: Kom på det! Optimister kan lättare se det positiva i saker, medan pessimister lättare ser det negativa! Redigerad 16 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Hehe... Sadist är jag då inte. Pessimist är jag inte heller. Men Optimist är jag nog, även om du formulerade förklaringen helt fel. Optimister ser "livet" optimistiskt... eller... hrm... Optimister ser livet Positivt kan man väl säga, och en pessimist ser det istället negativt. Tror jag... hrm... jaja... Förlåt, det där blev nog helt fel, orkar inte läsa igenom, skrev bara exakt vad jag tänkte! Vote: Optimist. Edit: Kom på det! Optimister kan lättare se det positiva i saker, medan pessimister lättare ser det negativa! Lät helt okej Jag antar att jag är en optimist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Optimister ser "livet" optimistiskt... eller... hrm... Optimister ser livet Positivt kan man väl säga, och en pessimist ser det istället negativt. Tror jag... hrm... jaja... Förlåt, det där blev nog helt fel, orkar inte läsa igenom, skrev bara exakt vad jag tänkte! Vote: Optimist. Men vilket låter negativare, Halv fullt eller Halv Tomt? En Pessimist behöver inte se allt Negativt, och en Optimist behöver inte heller se allt Positivt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Argh! Det där förbannade glaset! Pessimism är egentligen det enda rätta. Optimisten riskerar att gräva ner sig i depressioner med sina förväntningar som aldrig uppfylls medan pessimisten redan vet att allt kommer att gå käpprätt åt Oblivion. Personligen är jag realist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Ojdå, skriver i sömnen Moderator Ändra!? Sadist => Pessimist Borde det inte finnas en Kontroll som ställer så Medlemmar får ändra sin egen Poll? @Moroni Family: Vad är då ditt vattenglas när du har druckit upp halva, vad kallar du det som är kvar? Ett halv-Fullt vattenglas, eller Ett halv-tomt? Jag har druckit hälften skulle jag nog säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Null vote. Om man häller i dricka till hälften, då är det halvfullt, men om man häller i fullt och dricker upp hälften, då är det halvtomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Är inte en optimist en enmansjolle BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Realist. Ett glas med vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Mittemellan, bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Optimist, eller ja? Det beror på varför det är halvtomt eller halvfullt? Om du fyller ett glas till hälften är det halvfullt. Om du dricker halva innehållet i ett glas, dvs. håller på att tömma glaset, så är det halvtomt. Om man däremot ser ett glas med halva innehållet och inte vet, så skulle jag nog säga halvfullt. Sen vettefan om halvtomt måste vara något negativt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tja, jag är väl en sadistisk optimist... Vad röstar jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Null vote. Om man häller i dricka till hälften, då är det halvfullt, men om man häller i fullt och dricker upp hälften, då är det halvtomt. Amen to that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vet inte om det var ironi från kattälskarens sida men hela grejen med "är glaset halvfullt?" är ju en metafor. Halvfullt = Man ser livet från den ljusa sidan, halvtomt = tja, motsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Borde det inte finnas en Kontroll som ställer så Medlemmar får ändra sin egen Poll? Hoho, det skulle se ut det. Sover du på kvällarna? 1. Ja: 97% 2. Nej: 3% *Ändras* Kör du barn i munnen på fritiden? 1. Ja: 97% 2. Nej: 3% Grova forumiter vi har. Null vote, jag är någon slags hybrid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Pessimist. Men ibland är jag optimist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts