Lajnux Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vad är en spioler? Alltså jag menar inte en sån som är på en bil utan jag har kollat mig runt här i forumet men har inte hittat vad det är . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Spoiler är när man avslöjar något som t ex att CJ dör i sista uppdraget (han gör ej det det var bara ett exempel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tackar. Har läst mkt om det i furumet och du hjälper till med det mesta Du är värd guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Utrycket Spoiler härstammar ur Engelskans Spoil som betyder = Förstöra. Spoiler = Förstörare. Så om man skriver nåt som händer i frammtiden av spelet så förstör man för andra som nyss har börjat spelet. Så det man skrev är en Förstörare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts